-
Грешка в Java
Аз съм начинаеща с Java-та. Мисля, че съм си инсталирала всичко необходимо, а именно: Java 2 Runtime Environmentq Java 2 SDK, JOE 2.5.0, имам и пакета corejava... Проблемът е там, че когато компилирам програма, за която знам, че е вярна, JOE-то ми дава грешка: Unable to start "..." - target 1.3 -classpath "";"...."-sourcepath "..." (Като многоточията са адреси на някакви файлове.)
А отдолу пише: Es wurde versucht, eine nicht unterstuetzte Operation auszufuehren. Eine benotigte Ressource ist nicht verfuegbar. Това ми е ясно на български, какво означава. Ама в крайна сметка не мога да разбера, къде бъркам! :undecided: :(
Ще се радвам, ако някой ми помогне и то на разбираем еэик, като за начинаещи! :grin:
Благодаря предварително!
-
Re: Грешка в Java
Предполагам че не са зададени коректно CLASSPATH и JAVA_HOME или има проблем във CLASSPATH(например цикли).
Все пак би било добре да се укаже за каква ОС става въпрос и каква е точно версията на виртуалната машина и компилатора на Java-та.
BTW какво е JOE ?
-
Всичко необходимо са джава виртуална машина + текстов редактор.
Не го знам тоя Joe кой е ама явно проблема е в него.
Пробвай от команден ред да компилираш .java с командата
javac.exe file.java
-
Ами с Windows XP SP2 съм. Иначе, честно да си призная, не мога да се ориентирам кое ми е виртуалната машина :undecided: Инсталирала съм си Java 2 Runtime Environment SE v1.4.2_09 и Java 2 SDK, SE v1.4.2_09. Текстовият ми едитор е JOE и го предпочетох пред Eclipse, защото Joe-то бил по-опростен, като за начинаещи. Днес обаче си дръпнах друг едитор - JCreator LE 3.50 и програмите ми тръгнаха! :yahoo: Така че проблемът сигурно е бил в компилатора и смятам изобщо да не се разправям повече с това Joe. Така или иначе, доколкото разбирам, не е особено популярно...
Благодаря ви!
-
Компилатора ти е това Java 2 SDK. Между другото последната версия беше 5.0.2 ако няма и по-нова.