Резултати от 1 до 5 от общо 5

Грешка в Java

Сподели във Facebook Сподели в Twitter Изпрати на Email Сподели в LinkedIn
  1. Novice
    Тук е от
    Sep 2005
    Мнения
    2
    #1

    Грешка в Java

    Аз съм начинаеща с Java-та. Мисля, че съм си инсталирала всичко необходимо, а именно: Java 2 Runtime Environmentq Java 2 SDK, JOE 2.5.0, имам и пакета corejava... Проблемът е там, че когато компилирам програма, за която знам, че е вярна, JOE-то ми дава грешка: Unable to start "..." - target 1.3 -classpath "";"...."-sourcepath "..." (Като многоточията са адреси на някакви файлове.)
    А отдолу пише: Es wurde versucht, eine nicht unterstuetzte Operation auszufuehren. Eine benotigte Ressource ist nicht verfuegbar. Това ми е ясно на български, какво означава. Ама в крайна сметка не мога да разбера, къде бъркам!
    Ще се радвам, ако някой ми помогне и то на разбираем еэик, като за начинаещи!
    Благодаря предварително!

  2.  
     
  3. Member
    Тук е от
    Jun 2002
    Мнения
    796
    #2

    Re: Грешка в Java

    Предполагам че не са зададени коректно CLASSPATH и JAVA_HOME или има проблем във CLASSPATH(например цикли).
    Все пак би било добре да се укаже за каква ОС става въпрос и каква е точно версията на виртуалната машина и компилатора на Java-та.
    BTW какво е JOE ?

  4. Senior Member
    Тук е от
    Dec 2003
    Мнения
    1,019
    #3

    Re: Грешка в Java

    Всичко необходимо са джава виртуална машина + текстов редактор.
    Не го знам тоя Joe кой е ама явно проблема е в него.
    Пробвай от команден ред да компилираш .java с командата
    javac.exe file.java

  5. Novice
    Тук е от
    Sep 2005
    Мнения
    2
    #4

    Re: Грешка в Java