Знаех си че трябва и двете да кача ама ...
Зеленото е според данните на edi1 .
Знаех си че трябва и двете да кача ама ...
Зеленото е според данните на edi1 .
Този пост е редактиран от zxc0; 13-11-13 в 17:45.
Абе гледам графиките ама нещо не мога да разбера кога какво става. Полския не ми е силен нещо. Примерно кое ще е най-икономично. Да надуя климатика или да го оставя да работи на номинал. Друг е въпроса как да докарам номинал като го настройвам от дистанционното ?
Колкото по слабо натоварен е толкова по икономичен ... При работа под номинала коефицианета на преобразуване е по голям ( по икономичен е ) . Може да прецениш като погледнеш моментната му консумация , по номинал е 1,35kw .
Най-икономично е изключен и изваден щепсела.
Ако искаш да работи и да е икономично - нормални градуси, вентилатор на High или Auto, включено Eco.
Ако имаш да гониш голяма разлика (над 4 гр. ) между зададена и стайна темп. го правиш примерно на 2 пъти.
На номинал ще го докараш ако зададеш над 4гр. (30гр. задание също) спрямо стайната и му включиш Eco, чакаш 5-8 мин. и си там.
Обикновено когато работи на около 30-40% от номинал или 400-550W в твоя случай е най-икономичен.
май обикновено данните за мощност/консумация са при зададени 20 градуса
Тези графики нещо не ги хващам: според гугъл първата е за ефективност - да речем това е КОП-а, а втората за консумираната енергия. Има и някакви графики за без и с размразяване.
При 7 градуса външна имаме консумация 1.35, КОП-а е 4.44.
До тука всичко ясно ама после как да се тълкува?
За производителност става въпрос не за КОП.
За Нокрията нямам графика на английски. С прекъснатата линия е когато няма скреж по топлообменника. При номинално натоварване няма графика със скреж (няма пълно щастие). Какво не е ясно от графиката - За мен е достатъчно да знам че при -15гр. със скреж / без скреж като го напънеш едни 5kW ще извади от левия джоб ли от десния ли? КОП-а е различен при скреж и без.
Имам графика за Fuji-12RLQ на английски. - за сравнение и за по-ясно, но при 21,11 гр. С.
Ако първата графика е за производителност(отдадена топлина) значи при -10 е на 60% Нокрията по номинал. Дето ще рече 3.6кВ.
В техническото ръководство имам данни по номинал и те са следните.14-ицата при 0 отдава 5,71, при -5 отдава 4,95, при -10 отдава 4,42 и при -15 отдава 3,79.КОП се движи около 3.
Това с или без дефрост е
Както винаги при документацията на Фуд... има "многосмислие".
Добавих най-горе със зелено как би изглеждала графиката по-данните на edi1.
То при тях знаеш, не може 100% да се вярва.Не пише дали е с дефрост или без дефрост, дават само, че е при 15,7 кубика на минута дебит, което отговаря турбината да е на максимална степен.
Не е точно по темата,но какво ще кажете за Fujitsu ASYA 12LEC NORDIC.Не открих много информация за него.Вече го поръчах и утре отивам да го взема.Искам да се отоплявам с него.Живея в къща без изолация а стаята е около 16м2(40-42м3) с PVC дограма и затова избрах 12-ка,вместо 9-ка.Благодаря предварително за отзивите.
Също така дали някой може да каже дали има проблеми с модела.
Пропуснал съм да добавя LEC,извинявам се
Този пост е редактиран от lopesrr; 28-11-13 в 23:15.
Други букви в името след 12 няма ли? Щото Мерцедес 4х4 какво ти говори?