Аз за ДАЙКИН други видове, освен тези ТТ данни не съм виждал, порови ли из мрежата, там се намират, но след доста ровичкане.Цитат:
Първоначално публикувано от dimon
Преглед за печат
Аз за ДАЙКИН други видове, освен тези ТТ данни не съм виждал, порови ли из мрежата, там се намират, но след доста ровичкане.Цитат:
Първоначално публикувано от dimon
Виж това дали ще ти свърши някаква работа,че и при мен се появи този проблем.А взе да топли и по-малко от другият,който е абсолютно същият.Имаш ли идея от какво може да е!?Цитат:
Първоначално публикувано от dimon
Вече се опасявам, че нищо не може да се направи с дефроста! Дали е възможно дограмата да оказва влияние. Имам предвид, че моята напоследък нещо е провиснала и има места, от които вее. Това дали влияе на заскрежаването на климатика? Предварително се извинявам, ако ми е глупав въпроса?
Biro, моето помещение е 16 м2, също отворено към коридора, но зададената температура е 26 С. При 23 оС ми е доста хладно, Не знам дали правя добре като настройвам 26 оС
Цъ! Може да влияе дотолкова, че да ти повиши топлозагубите и да тормози климатика да ги наваксва и по-често да влиза в режим на размразяване. Ама чак такъв ветрилник не вярвам да е у вас :).Цитат:
Първоначално публикувано от Gail
Е зависи от външните Т, но да знаеш, че е точно от дограмата. Ако има начин замери моментната консумация на климатика и ще си покаже дали се товари. При мен на 23 зададени си прави 23-23.5 и ми е добре, по някога като се отпусна и 24 настройвам.
Колкото повече са зададените градуси толкова по-ниска температура се образува върху външния топлообменник и ето ти предпоставка за честия дефрост. Затвори към коридора, намали на 20-22 и кажи как е. Ако е по-добре може леко да увеличиш до 24 след това.
Toва съм го гледал , но е за старите модели FTX(K) , не съм убеден , че критериите на дефрост са същите.Цитат:
Първоначално публикувано от №3
Не е точно тъй . Хет ексченджър термистора , който следи и отговаря за дефроста е разположен на тънката тръба във външното тяло. Демек веднага на изхода от вътрешното. И следователно колкото по-голяма Т сме задали да гоним , толкова по-топла ще е изходната тръба на вътрешното тяло . Следователно и термистора ще показва по-голяма такава и няма да влиза в дефрост. Чак когато външното тяло се заскрежи и спира топлообмена , вътрешното тяло спира да пуска топло , изхода му също и термистора изстива. Тогава ще има и дефрост.Цитат:
Първоначално публикувано от biro
А един мармот.........
п.с.На етажа сме със 4 DAIKIN.Никой от тях няма такъв режим на работа.
В момента в офисът едно LG S18 AT се пъни яко,но и то не прави такъв дефрост.
При момите работят 3 Нitachi,преди малко се изпикаха за първи път днес.
Откъде ги вадите тези смешки незнам.
1. "На чужд гръб и 100 тояги са малко..."
2.едно е да ползваш в офис където шефа не дава повече от 20 градуса, за да не заспите по време на работа от горещината, друго е у дома 24-26 градуса...
3.всяко отоплявано помещение си има средногодишно дни слънцегреене, дори само в зависимост от изложението и...
Ти помисли ли каква глупост си написал?
Алоо, Мармота !!!Цитат:
Първоначално публикувано от ferdi
Много по мармотски се обясняваш , бе !
Три пъти ти чета мненията , те все едни и същи , де ... нищо не мога да им схвана ...и все ми идва да ида да изпикая Момата !!!
Написах го и не го довърших, защото:Цитат:
Първоначално публикувано от ferdi
Този линк http://www.sec.bg/userfiles/file/sus...k%20BG%203.pdf го има във форума и е за такива като теб, ПИСАТЕЛИ...
Остава да станеш и читател...
темата беше за ненормален дефрост на 35-ца, а не за това на кой как му работи климатика и да си хвали направените покупки.
Значи картината е доста по-различна от това климатика да работи в 16кв. м. при нормална за зимата 23°С. Я затвори вратата към коридора, залепи с тиксо пролуките на дограмата и сложи климатика на 23 градуса. Дръж го така едно денонощие и ни кажи след това как се справя климатика. Така даже и 26 градуса ще държи.Цитат:
Първоначално публикувано от Gail
едит - оппа, то ставало въпрос за FTX35JV, аз незнам защо си мислех че говорим за подова 25-ца. Този пак трябва да се справи, но честите дефрости явно са заложени в софтуера на тази серия климатици заради малките топлообменници и като види зор дефроства начесто
Mомчета,климатиците не ви работят нормално и не се ровете в тях защото ще ги повредите само...Има едни хора на които това им е работата - обадете се да дойдат.Чета нещо за лоша дограма и отворени врати към друго помещение...премислете пак дали сте задали на климатика си възможна или невъзможна задача за изпълнение.
абе пичове аз съм с най-слабия модел FTX25JV Отоплявам 12кв м неизолирана стая-сандвич панели[със стеропор по средата]2 крайни стени.последен етаж.
Единствената екстра е външна щора.При -14гр прави дефрост на 50 мин.Като го сложа на автом. режим на вентилатора дефрост прави на по-голям интервал от време.При тези-14 изоставаше с 1-2 гр. от зададените.Не харесвам това че при размразяване нощем компресора е доста шумен.Въпреки че на AUTO не е най-икономичен според скромното ми мнение на лаик външното тяло работи най-добре и е най-тихо.Убедих се че задължително трябва изолация на помещението!Там е заровено кучето.....
Цитат:
Първоначално публикувано от savov
Съгласен и според мен най-много топлина се губи през прозорците, без значение какъв е стъклопакета.Просто с единия се губи по-малко с другия повече.Дори през стените загубата на топлина е по-малко отколкото през прозорците.
Външната ролетна щора помага да не блъска студен вятър и да няма студа непосредствен допир до прозореца.
Taka трябва да бъде . Но не и на 22 мин при въшна температура примерно -1 . При мен когато температурата е доста под нулата външното тяло също се чува доста силно , макар че е на тампони ( истински) .Цитат:
Първоначално публикувано от savov