Резултати от 1 до 8 от общо 8

LameEncoder и Setcom.BG

Сподели във Facebook Сподели в Twitter Изпрати на Email Сподели в LinkedIn
  1. Member
    Тук е от
    Apr 2002
    Мнения
    256
    #1

    LameEncoder и Setcom.BG

    Имам си законни CD-та и си ги рипвам законно с FREE GNU софтуер

    -CDex

    -LameEncoder.

    Той Лейма си е в включен вътре в CDex-а. Но излизат нови стабилни версии и е по-добре да се подмени lame_enc.dll с по-новия. Прочетох аз тука:

    http://setcom.bg/news/asp/comment.asp?style=&NID=4339

    че е излезнал lame-3.96. Цъкнах на линка, наточих, подмених lame_enc.dll. ЯДЕЦ!!! 3.97 АЛФА ВЕРСИЯ!



    Написах им коментар - линка е неверен, дава каквото не трябва. И съвсем уместната забележка, че е желателно да дават акъл за което разбират.



    КОМЕНТАРА МИ Е ИЗТРИТ, НЕВЕРНИЯ ЛИНК СТОИ!!!



    Първо, верен линк - аз съм инженер и сън свикнал да върша работа:

    http://mitiok.cjb.net/



    Второ, има ли начин да разбера кое е това анонимно *** което ми е изтрило постинга.

    Трето, интересно ми е как ще реагира менижмънта на форума. Обикновено подобни *** са техни близки познати. Модериране не се прави от външен човек.



    Разберете ме правилно: през ... ми е, че *** Х ми е изтрило УМЕСТНИЯ, ВЕРЕН И ИНФОРМАТИВЕН постинг. За мен е важно, че има конкретен казус, по който може да се провери дали тук е място, което държи на точността на информацията.



    Иначе, ако ги питаш - Ама моля ти се, как! Ние сме най... А СЕГА, ДА ВИДИМ, КАК - ИМА КОНКРЕТЕН СЛУЧАЙ!





    <font color="orange">Mod.Edit - айде другия път си мери приказките!!!</font id="orange">

  2.  
     
  3. Member
    Тук е от
    Dec 2000
    Мнения
    249
    #2

    LameEncoder и Setcom.BG

    Много се съмнявам да получиш отговор на въпросите си.

  4. Gadget
    Guest
    #3

    LameEncoder и Setcom.BG

    Чекай са, че не разбирам...

    Значи ти е изтрит поста в коментарите към новината. Така ли?