Страница 1 от 2 12 ПоследноПоследно
Резултати от 1 до 15 от общо 26

Сметката за ток тази зима=?

Сподели във Facebook Сподели в Twitter Изпрати на Email Сподели в LinkedIn
  1. Junior Member
    Тук е от
    Dec 2010
    Мнения
    11
    #1

    Сметката за ток тази зима=?

    Здравейте. Може би въпроса който ще задам е питан милиони пъти но доста четок и съм все така неориентиран. Значи аз съм студент и живея в много непривлекателна за зимата квартира. Квартирата представлява мезонет на 2 етажа (първия етаж една стая с дължина 7.13м ширина 3.22м и височина 2.46.) На горния етаж стаята е почти двойно по малка. Oт горе - покрив, от долу - гараж, от ляво - гола стена, от дясно не живее никой. Направо ужас. Хазаина твърди че има някаква външна изолация но аз до сега не съм почувствал нейното съществуване. Значи проблема е в долната стая. Имаме климатик Midea MSG - 12HRN2 - QB4. На вътрешното тяло пише: Cooling Capacity - 12 000 Btu/h; Heating Capacity 12 000 Btu/h; Rated input 1650W; Standart reating condition за heating е 1150W. Имам чувството че климатикът е много слаб за тази стая и вчера направих някакво доста грубо изчисление. На вън температурата беше 1 градус а климатикът беше нагласен да поддържа 20 градуса. Стаята беше вече затоплена (от 5 дни климатика не е спиран) и единствено от него се искаше само да поддържа температурата. Ясно ми е че тая квартира има доста загуби на топлина но все пак климатикът работи 3 минути и не работи 2 минути и 30 секунди. Това като го сметнах не ми излиза хич икономично. Знам че климатикът е по-стар дори и от слънцето и е конвекционален и въпросът ми е има ли смисъл да се топля на него или да си търся други алтернативни методи. Наистина доста често се включва и това ме притеснява при положение че все още не е дошла яката зима.