Kрейзи,как така външното не спира,а вътрешното спира?Компресора работи ли,или само перката си видял,че се върти?Това при дефрост ли е,или кво е? :081:
Преглед за печат
Kрейзи,как така външното не спира,а вътрешното спира?Компресора работи ли,или само перката си видял,че се върти?Това при дефрост ли е,или кво е? :081:
Ми мисля, че само перката върти , а за вътрешното спира да духа примерно за 30 секунди и пак почва незнам само на вентилатор ли е тогава, и духа леко хладен въздух примерно за 1 мин и пак спира за 30сек.
Споко тогава,не го мисли -пий си ракията и гледай мачовете. :Drinks:
Здравейте, искам да попитам за разликата между Fuji Electric RSB 09 LDC и Fujitsu General ASYB09LDC има ли съществена разлика в характеристиките им?
Благодаря предварително
Цитат:
Първоначално публикувано от Gerald
Само търговската марка.Другото(отвътре и отвън) е едно и също.Аз имам 2, но и 2 -та са 12-ки.Дори и работата им е еднаква.Единствената разлика която може неволно да се получи в работата им може да е причинена от разлика в монтажа.
Здравейте.Какво ще препоръчате за 17.5 кв. м. 43 куб.м. къща с дървена дограма и без изолация, желана нормална температура 22 ,3 градуса с горно помещение което се отоплява.Двоумя се между 12лгс дали не е голям?
Не е голям, но като се двоумиш, обикновено има и втори вариант :)
За къща без изолация избирай климатик, който осигурява не по-малко от 100 вата на кубичен метър за да нямаш ядове в студовете. Който не е живял в къща не знае каква е разликата в топлозагубите от апартамент.Цитат:
Първоначално публикувано от dani_k
В изолиран апартамент колко вата са на кубик? И как се изчислява?
За апартаментите обикновено препоръчват по 70 вата на кубик, но пак зависи от различни фактори. Ако апартамента е краен, на висок етаж където е доста ветровито и е със стара дограма няма да стигнат. Ако пък е среден апартамент, тухлен, с добра изолация, с нова дограма и южно изложение, може да се слезе и под 70. Всичко е според конкретния случай.
За изчислението - ами много просто - изчисляваме кубатурата на стаята и умножаваме по 0.1 за 100 вата или 0.07 за 70 вата и получаваме номиналната мощност, от която се нуждае. Пример 42м³ * 0.1 = 4.2KW номинал или 34м³ * 0.07 = 2.38KW номинална мощност на климатика.
Еди, аз продължавам да чакам. Знам че имаш сервизните и не е проблем за теб да направиш табличката, но също имам и своите подозрения защо не я правиш.Цитат:
Първоначално публикувано от edi1
Нека да има една такава табличка, в която са показани термодинамичните характеристики на климатиците, които са на пазара (не само най-новите модели, но на всички, които все още се предлагат), за да бъдем максимално честни към новите потребители, които се интересуват кой е подходящия за тях климатик и да не остават с убеждението, че най-важната характеристика на климатиците била минималното топлоотдаване.
Всъщност нека те сами да преценяват термодинамичните характеристики при спадане на температурите ли са по-важни или колко е минимума.
Rist живея в къща, без изолация, само ПВЦ дограма на около 15г. Сложил съм AS E22S с параметри 2.2kW (0.9 ~ 3.9); 380W (160 ~ 1080) в стая около 46м3 ( 15м2 с височина 3.09), 2 външни стени, под мен е мазе, над мен отопляват. Климатика до -5 работи в он/офф режим (зададени 21гр средно). Как би коментирал това ? Мисля всеки един случай е отделен със свойте особенности и такива генерални изказвания са доста силни понякога. Реално ако бях послушал тоя съвет, трябваше да набия едно ЛДС 12 примерно в тая стая и за какво, щях да правя 28гр вътре при -15 ли ?Цитат:
Първоначално публикувано от rist
Започнал съм да систематизирам това, с което разполагам, ама не ми остава време да стигна до някъде.Не бързам да дам това, което е готово, за да съм изчерпателен, не знам кога ще успея до края.С времето съм кът напоследък, но не съм забравил.Цитат:
Първоначално публикувано от rist
eddi радвай се ,че ти върши работа фуджицуто,но мисля,че го взима преди няколко месеца(ако не бъркам) та мисълта ми е ,да дадеш отзиви и при -10° и надолу как ще грее.И аз имах дайкин 22ка с 3,2kw.при 7° и повече от 23° не можеше да вдигне при около -10°,и компресорът такива обороти развърташе,че му е идвало да отлети на юг.И аз съм в къща без външна изолация-стаята е 12m² с таванки и по стените стирупорно руло-3мм. без странично отопление.И при това,външното тяло беше на 25ца друг модел(пак нтт-3,но е друга тема) та е имало и по голям ресурс сигурно.И пак стигаме до извода,че няма извод,а всичко е индивидуално и относително,но за къща по голям топлинен запас ,ще е само в плюс.
Diskanal 4,2кв ми изгори за 24ч при темп м-у +7 и -5, настроен да работи на икономичен режим, за да не се развърта при тръгване до 700+В, а да е около 400 и да работи по-дълго до пауза. Пак казвам Т е 21г, средната която подържам, на мен повече ми е некомфортно, спя по тениска и къси панталони полу отвит, полу завит. Просто казвах, че топлозагубите не може да са равни навсякъде, само защото има или няма изолация. Дефроства през 2-3ч, може и повече да е, рядко го хващам да размразява, а скреж по него почти няма, с изкл на тънки бели ивици по топлообмениците. При средна консумация под 200В или на 1/2 от номинала надали се тормози изобщо.