Здравейте! Да се намеся и аз в темата. Много се говори за АП серията, че дефроства често. Купих една 25-ца септември и чакам да го направи този дефрост. Вероятно аз не разбирам, че го прави. Старото Митсубиши (Хеви 25ZS-J на 11 години) "изпъшква" и почва да му мига лампата, а и се чува, но това с дефроста при него е голяма рядкост. И АП-то ли "изпъшква" при дефрост? Снощи легнах в стаята да чакам дефрост (във Варна сутринта беше -3 градуса) и не го дочаках. Климатикът е настроен на 24 градуса на вентилатор на 2-ра степен.
Този пост е редактиран от sashomasho; 21-12-22 в 09:33.
Аз имах предшественика на AP. Дефростът е доста деликатен и незабележим. Няма изпъшкване като при Хевитата. МЕ невинаги дефростват често. Ако работи он/офф, ще прави дефрости сравнително рядко. Трябва температурата на ТО да е под 0гр. Често започват да дефростват, когато започнат да трупат много скреж и размразяват дълго време. Колкото по-дълго трае дефроста, толкова повече съкращава интервалите между размрязяванията. При мен така се случи една по-сериозна зима. Две поредни седмици дефрост на 30-45мин. денонощно.
Със зими като последните 4-5, най-вероятно не би се стигнало до подобен сценарий. Иначе има контролен дефрост на 2.5ч. работа на компресора под 0гр.
Ще се опитам да го хвана този дефрост тези дни. А някаква индикация има ли, че се размразява? При Хевито мига лампата.
Колеги,
качвам снимка на монтажа на вътрешното тяло на АР50. Проблемът се оказва, че прозорецът в дясно много лъже датчика за вътрешната температура, с около 2 градуса (при реална 22, той мисли, че е 19,5-20 гр), респективно поради това климатикът работи на по-голяма мощност.
Има ли някакво решение как да го излъжа или какво мога да направя, че да не се получава така? Заради този проблем, реално климатикът си достига градусите според двата стайни термометъра, но не й според него. Т.е. заради прозорецът, температурата там винаги остава по-ниска.
Ти как разбра, че прозореца "лъже" датчика, да не ти е отворен ? Къде измерваш "реалната" темература? Мери се при неговия датчик.
Стайните термометри вероятно не са ти верни.....В колко квадрата работи климатика, че ти се струва висока консумацията? Изолирано ли е помещението, в блок ли е в къща ли е, навън колко градуса е ?
"Проблем" с прозореца нямаш!
Този пост е редактиран от Palev; 22-12-22 в 11:11.
Със сигурност прозорецът не е отворен Реалната температура се мери в двата края на помещението, което е 40м2 чрез 2 електронни термометъра - на термостатите на локалното парно. Считам, че са достатъчно верни, най-малкото и като усещане със сигурност не е 19 градуса. Дори прост живачен термометър показва 21-22 някъде, а не 19.
Помещението е изолирано отвсякъде, къща. Навън в момента е 1 градус, вътре отчита 21,5, а според него е 19,5. Единствената логика е този прозорец да заблуждава датчика, защото е близо. Как иначе се получават 2 градуса разлика?
Този пост е редактиран от azahariev; 22-12-22 в 11:32.
задай 2 градуса по малко от дистанционното .. можете да ме следвате за още гениални технически решения на подобни "проблеми"
Вдигни ги още една-две нагоре. Със "заспалия" вент на МЕ в голямо помещение не може да "обърне" въздуха.
Другите (верикалните) или разперени или към средата на помещението.
За това да бутна градусите надолу съм се сетил отдавна, но по този начин проблемът си остава - няма да си достига заданията, защото не отчита реалната темп. Или бъркам? По-скоро въпросът беше има ли как този датчик да се премести, или е на самата платка. Ако няма как, ще си седи така, то е ясно.
При настроени 22, вътре е 24, то отчита 20
При настроени 20, вътре е 22, то отчита 18...
Колкото до клапите, вертикалните се движат (swing), хоризонталните не е проблем да ги вдигна с още 1 степен.
как така не си достига заданието ,при зададени 20 вътре е 22 ? климатика надвишава заданието .. доста объркани обяснения даваш ,но няма нищо общо с прозореца поведението му това поне може да се каже със сигурност ,не си единствения с климатик до прозореца