Страница 1 от 2 12 ПоследноПоследно
Резултати от 1 до 15 от общо 20

Хладилник Мраз 140 - постоянно включва и изключва

Сподели във Facebook Сподели в Twitter Изпрати на Email Сподели в LinkedIn
  1. Novice
    Тук е от
    Jul 2011
    Мнения
    7
    #1

    Хладилник Мраз 140 - постоянно включва и изключва

    Здравейте,
    Съжалявам, че ви занимвам с такива антики, но аз съм студент и не мога да си позволя нов хладилник сега, затова ако можем да го оправим...

    Проблема започна преди 2 дни... мотора се включва и след 5/10 секунди изключва и това се повтаря непрекъснато. Също релето, което е закрепено за мотора постоянно прецъква... от време на време мотора успява да поработи десетина минути, но скоро след това пак спира и започва повтарящото се включване/ изключване със прецъкването на релето...

    Моля за съвет!

    ЕДИТ: Сега включих един вентилатор да духа към мотора/релето и само след 3 минути си заработи нормално хладилника... явно жегите го тормозят! Все пак възможно ли е нещо да е за смяна?


  2.  
     
  3. Member
    Тук е от
    Feb 2011
    Мнения
    213
    #2

    Re:Хладилник Мраз 140 - постоянно включва и изключва

    Може да има междувитково късо на мотора и за това да грее. Премери му тока колко ампера дърпа и дали има утечка към корпус.

  4. Novice
    Тук е от
    Jul 2011
    Мнения
    7
    #3

    Re:Хладилник Мраз 140 - постоянно включва и изключва

    За съжаление нямам уред за да замеря токовете...

    Иначе снощи се гъзих пак зад него и установих 2 неща
    - Това което прецъква е термо защитата... като завъртя винта който държи термо пластинката само с 1/10 от пълен оборот - хладилника се включва и работи много дълго време без да изключи. В последствие изключва, но това което го кара да изключи е термо защитата. Но скоро след това пак включва, въпреки, че очевадно температурата вътре си е достатъчно ниска...