А с какъв компресор да го сменят . От 17 март 2016 г. Мидеа Груп.Ко. притежава мажоритарен( 50+ процента)от Тошиба Корп., като запазва името на домакинските уреди (перални . хладилници климатици и др.)
А с какъв компресор да го сменят . От 17 март 2016 г. Мидеа Груп.Ко. притежава мажоритарен( 50+ процента)от Тошиба Корп., като запазва името на домакинските уреди (перални . хладилници климатици и др.)
Няма проблем, но предполагам се досещаш защо така се получава....?! Проблема не е в компресора. Това е напълно ясно. Проблема идва от другаде, но понеже всичко е криворазбрано и "разбиращите" са в изобилие, така се получава. Ако наистина искаш, темата ще бъде затворена.
Чарли , преди доста години много се обсъждаше проблема с бученето и резонанса при някои марки и модели външни тела при продължителни минусови температури . Един съфорумник Ванко 68 беше качил снимки с решението , премахване на кече под компресора което замръзваше и предаваше вибрации . След отстраняването на кечето според него и други негови колеги проблема изчезва напълно . Между тези машини беше и Аванта , може и Сузумито да има такова кече . Колко до двойнороторен компресор сигурно може да се монтира , стига електрическата част и кубатурата да са аналогични , а и да има някой който да го подбере и достави .
Климатика е монтиран началото на февруари,а реално този месец нямаше такива ниски температури,Незнам, партидата ли,какво става,голямо разочарование.Около 0* градуса и нормална влажност на чиста пита дефростваше през 40 до 70 минути,за около 2 до 3 минути максимум.Минимума който дават от 170 вата е 230 вата по надолу изключва,а тези 230 вата са при температури над 4* градуса,под 4* градуса, минимума му е 370 вата и се почва On,Off тези неща не се пишат.А когато го вземах,четях основно тези характеристики.Кечето(вид дунапрен) за което пишете го снеха със същите доводи,замръзвала,но пак им казах,че не е имало студове,за да задържи лед.Принуждават хората да разбират и знаят всичко,че така наречените "Майстори" като дойдат и трябва да им кажеш това и това е проблема.
Този пост е редактиран от charliii; 07-03-17 в 07:43.
Неката , контекста на поста ми беше че отдавна никой не купува това за което си е дал парите . Купуваш името а какво има вътре никой обикновен потребител не знае . Примери много не само при климатиците .
Това
потвърждава, че минимумите се дигат на тошибите 230 вата е добре, но 370 е доста над обявените данни, и зависимо от топлозагубите се почва доста досаден он офф.
Малко офф. При моя панасоник пък се наблюдава обратното от 6-7 градуса нагоре почва да изключва на 360 вата и е доста дразнещо, при температури под 6-7 градуса може да работи и на 180 вата много продължително време дори и на -13. Добре че по голямата част от зимата си работи като качествен инвертор, и при температури над 6-7 градуса ибестова не го пускам постоянно
Климатика е свален.Тази седмица ще му сменят компресора и ще го препрограмират,имало нов софтуер.
Интересно ми е какво е развитието с климатика по-горе. Ако може charliii да сподели.
Относно минимумите и някой други неща изчетох доста в този форум и ми иде да си изтрия акаунта / за това не бях писал няколко години тук /.
Всеки уважаващ се производител е написал условията при които е дал техническите данни или нормите според които е етикетирал съоръжението.
За тези с електромерите и сондите и всякакви датчици призовавам преди да пишат каквото и да е било да проверят всички условия за измерванията си, а именно:
1. захранващо напрежение/ надявам се не очаквате при 207V машината да работи като при 227V захранване в мрежата/
2. влажност и относителна влажност на външния и вътрешен въздух / за лаиците въздуха си е константа, но в действителност при различни температури и влажност топло-физичните свойства на въздуха се променят- респективно машините работещи с топлина от въздуха променят параметрите си.
3. външни и вътрешни температури,които са в пряка функция на по-горното.
4. инсталационни условия - дължина на тръбен път, изолация на тръбите, денивелация на телата, физическо място на инсталацията ( запречен въздухообмен и т.н )
5. загуби на помещението - осигуряването на относително постоянни и минимални загуби на помещението за постигане на минимума.
6. Не на последно място класа на точност и надеждност на уредите с които правят измерванията и точните местата на които ги монтират.
В противен случай мерите минимална консумация на уреда при ТЕЗИ условия, които може да не са условия за реализиране на минимум.
Е нали за това тези климатици са нафукани с електроника и са по 1500...2000лв, за да не оказва толкова съществено значение върху работата им: вариране на мрежовото напрежение в допустимите стойности; влажност на въздуха 40..65%; външни-вътрешни температури в съответния регион за който са предназначени, и т.н и т.н.
А уредите с които се мерят минимумите......ми колко да им е грешката 10%...20%....или 500%. ( Вътре са със специализиран чип, същият чип се ползва и в електромерите.)
FatBoySlim, някои производители толкова са поизлъгали в тези минимуми, че дори без никакви мерещи джаджи се вижда, че написаното е невъзможно да се случи.![]()
Климатика го няма,утре не вярвам да работят,не са ме търсили,за да ми кажат какво се случва.Позната ми каза да не се занимавам,а направо да пускам жалба на КЗП.Срока им за ремонт е изтекъл 30 дена,а това е второто сваляне на външното,във момента няма нито външно,нито вътрешно.Понеже е работила за КЗП съвета и беше да искам нов климатик а не този,дори ми каза да търся друга марка.
Връщане на пари,само по съдебен път,не съм сигурен.А и забравих да я питам,след като им кажа,че климатик няма,във какъв срок трябва да отреагират.А ако някой знае ще ми е от помощ.
milanov незнам дали си струва да ти отговарям, но въпреки това ще се опитам да дообясня нещата от горния пост.
По твоята логика кола която струва 100к трябва да може да върви с А91 щото е бъкана с електроника да компенсира некачественото гориво и да дава същия разход?
За кой по точно регион да са оразмерени - Европа? Та само в България има 3 климатични зони, какво да говорим за Европа.
Електрониката с която са "бъкани" климатиците с основна цел да осигури максимално прецизен контрол за реализация на хладилният цикъл и оптимален контрол на вътрешните параметри, а не да компенсира некачествено напрежение. / да спадовете не са проблем за климатика, но влияят на показателите /
За 2 години виждам че си писал тук повече отколкото в училище и си вещ по доста теми, така че ще ми е невъзможно да те оборя, за това и повече няма да се опитвам.
Без лоши чувства!Всеки има право да си мери и пише каквото си иска. Както и всеки има право да реши дали да вярва или не!
Извинявайте за разводняването на темата. charliii да ми пише на лични ако утре няма резултат за климатика, за да видим дали мога да помогна.