клапите че ги вдига е бял кахър ,по интересно е дали се форсира след дефрост и след он/офф
клапите че ги вдига е бял кахър ,по интересно е дали се форсира след дефрост и след он/офф
раздухва се след дефрост доста ,но това може лесно да се избегне с пускане на 75 или 50% от мощността .. след ОФФ не съм забелязвал да се форсира турбината по скоро тръгва на Л и постепенно смъква под Л
А защо не тръгва от третата под Л и постепенно да увеличи до под Л.
това за да го направи трябва след офф да стартира с компресор на 180-200 вата ,което не го може Хитачи обаче стартира така на най ниска и постепенно вдига ако има нужда .. за Сузуми мога да кажа че поне тоя модел 16ката няма никакви шумове от фреон при он/офф хем е с 2м тръбен път ,също така пластмасите макар да изглеждат евтинярски са меки и не пукат особено ,много рядко ще чуеш пропукване обикновено при дефрост
Сега пак ще напиша нещо което не е по темата ама това не съмго споделял.Чак ми е неодобно вече.
Ама да предположим, че става въпрос за Тошиба, но да си знаем, че това е само предположение.
Като стана въпрос за дефрости и поведение на машината преди и след това "недоразумение" се сетих как работи една моя машина.
Зора при нея е винаги преди дефрост. Като казвам "зор" имам предвид, че вдига леко консумацията, ако се наложи и турбинката за да може плавно да вдигне температурата в стаята с близо градус над тази която е държал преди това. Чак след това се захваща с размразяването.
Това явно го прави точно за да не и се налага да тръгва на 2-ра или 3-та след дефрост а да стартира от най ниската(дори по-ниската от най ниската). Тук няма спонтанни действия от типа "Дойде време за дефрост! Прас шалтера и дефрост!" по-скоро се получава нещо подобно на...... "След малко ще се наложи да Дефростна, но преди това трябва да свърша някой неща които производителя ми е записал в софтуера, за да може на ползвателя да му е комфортно"
Пипната работа.
При мен и двете Хевита правят това, за което говориш. Аз си го обяснявам, че вече при напълно побелял ТО, топлообменът е влошен и компресорът компенсира с по-висока мощност. Това дали ще духа повече или по-малко е пряко свързано с температурата на вътрешния ТО. Примерно пак въпросните машини, дори и оставени на максимална турнина, винаги тръгват от най-ниската след офф или дефрост. Чак след като се затопли хубаво ТО и достигне някаква зададена температура, тогава се раздухва.
mimojef ако говориш за МЕ от ниския клас - спести си суперлативите ,виж единия от зачеркнатите от подписа ми класи над твоя е като хардуер но софтуера ще е подобен - знам много добре как работи .. първо дефростите са по часовник под нулата на 2 часа с пуфтене шуртене и форсиране .. турбината е крайно неадекватна бичи постоянно на 2та степен дори да има да догонва 3-4 градуса ,дреме .. после ако вдигнеш градусите дори да е +5 обръща на дефрост .. он-офф с мърдане на клапи пак шуртене .. една от най некомфортните машини за спалня е които съм имал
Темата като повечето, стана мазало....
Изпратено от моят Mi Note 10 с помощта на Tapatalk
Хайде стига......
Ехее тук голяма дискусия се е заформила. Аз искам да споделя наблюдения то тази сутрин. Цяла нощ климатикът е рабоил на 22 градуса. Как е работил - не знам. Като се събудих одеве го бутнах на 24 градуса и след половин-една минута станах да погледна консумацията. Показваше 360 вата. Сега в момента след още около 10 минути показва 460 вата.
Значи тъпата машина може да работи и на под 700 вата, но незнайно защо в някои ситуации не иска, ами гаси и влиза в този on-off безкраен цикъл.
Пробвай на ръчен вентилатор на трета степен. Може да прави джоб и грее себе си.