Качвам техническия каталог за моделите на Хитачи, включително и ПСА.
п.п Направо ми се изпари желанието да слагам 18ките ПСБ в слалните...
https://drive.google.com/file/d/0B64...ew?usp=sharing
Качвам техническия каталог за моделите на Хитачи, включително и ПСА.
п.п Направо ми се изпари желанието да слагам 18ките ПСБ в слалните...
https://drive.google.com/file/d/0B64...ew?usp=sharing
Този пост е редактиран от KI_YOOU; 01-01-16 в 15:21.
Ако ти се е изпарило желанието, ще трябва да изчакаш да кондензира мисълта на Тошиба, да си забърше л@йн@та от европейските модели
Това е точното инфо. Остана само да видим как Т влияе на решението за дефрост, за да знаем колко да променим. Има ли таблица за това?
Точно това инфо малко е недостатъчно ,единственото, което намерих по въпроса и вече го описах по- нагоре е в сервизното на SX8 - там е отбелязано ,че под 2.4V е дефрост зоната.От табличката виждаме ,че това ще да е около 5° ,но реално над нулата не прави дефрости никога.
Виж на страница 689 какво пише - датчика за размразяване решава за дефрост режима, по време на отопление, комбинирайки данните си с тези от датчика за външната температура.
Значи съвместните данни и от двата датчика определят дефроста. Точно описание на алгоритъма и от какво зависи няма никъде. Без да знаеш точния алгоритъм ще трябва да пипаш насляпо.
Най-добре не си бърникай машината, за да не я счупиш. И без това дават минусовите температури да продължат само до края на януари, а после пак затопляне. За 3 седмици в годината не си струва да си счупиш климатика.
Добра машина е това хитачи, с уж добър хардуер, за жалост осакатена с некадърен дефрост.
Този пост е редактиран от Jack Krauser; 01-01-16 в 16:48.
Естествено, че решението е на база двата датчика. Това е при всеки климатик... Нали трябва да има някаква стойност, с която да се сравнява тръбния датчик, за да се вземе решение.
Абе машината топли добре, просто ме сърбят ръцете да я ръчкам, то в нас няма неразглобена техника да се види китаеца кво е творил според мен нищо не пречи поне да се измести датчика за проба.В коя част на топлообменника следва да е най - топло ? Входът в режим отопление е долу нали и се явява изхода от вътрешното тяло - там следва според мен да е най - топло. Ако датчика не е там, а по - нагоре може да се измести за проба.
Този пост е редактиран от avenger; 01-01-16 в 20:22.
Най-лесно и бързо се променя стартирането на дефроста с приближаване или отдалечаване на NTC за околната (външна) температура към изпарителя. Колкото е по-близо, толкова повече ги разрежда и обратно. Пробвай като начало да го приближиш максимално до ламелите и прецени, дали се разреждат дефростите. После ще решиш коя стойност да променяш. Остави го, засега, тръбния датчик там, където е. Него ще местиш, ако не настъпи някаква по-осезаема промяна с местенето на този за околната температура.
P.s: би ли дал по-нататък във времето някакво инфо по пост #350?
Според мене нищо няма да стане с местене на външния въздушен датчик.Понеже при мене,големия Samsung и той така от - 2,3 надолу си прави дефрости през 2,5 ч на чиста пита,миналата година го отдалечавах и доближавах от външния топлообменник но нямаше разлика.Тъпа работа,дефроста е има няма 2-3 мин,но сякаш е по часовник,през 2,5 ч.В същото време,най калпавия ми Samsung AQV09VBC,при минус 7-10 гр,кара с дни без дефрост,няма ли скреж по него ,няма и дефрост.Толкова ли не можаха така да направят и високия си клас не знам.Макар че ,засега триъгълния е добре в това отношение.
По пост 350 мога да кажа следното - всяко ръчно намаляване на дебита на турбината води до намаляване на максималната мощност на климатика ,като на 3 ( медиум ) вече не подминава 1000-1100 вата ,вкл и при стартиране след дефрост.
Този пост е редактиран от avenger; 01-01-16 в 20:23.
И аз си мислех,че дефростват хитачитата по време, докато не сложих втората машина най-ниския им клас 10ha но се оказа, че тя си размразява доста рядко по 1-2 пъти на ден,даже може и по рядко нея следя много, затова на другия климатик 25wx8 който си правеше дефрости точно така на 50 мин. много кратки и с ниска консумация 80-160 вата, но си бяха дразнещи реших да преместя дефрост датчика на входа на топлообменика тръбичката след трв-то, датчика беше на 4-5 ред.Сега дефрости прави много по рядко на 9-10 часа някъде. Единсвенно, когато е около 0 -1 и пече слънце е стоплил стаята и почва да работи он офф тогава пак прави чести дефрости, но когато работи без да спира за офф си работи много часове без дефрост. В тази тема http://www.tehcomservis.com/forum/to...um=2&topic=333 7-ми коментар разискват обратното, че не им дефростват машините и местят датчика от най-топлото място на по студено за да задействат дефрост, а при хитачи трябва дасе направи обратното
Имаш ли снимка на тая манипулация ? Смъкнал си датчика максимално долу на топлообменника ,така ли да го разбирам ?
Този пост е редактиран от avenger; 01-01-16 в 20:23.
Имам снимки, но утре мога да сложа. Датчикът го сложих на самата тръбичка, която влиза в топлообменика и е входа
https://www.youtube.com/watch?v=xBCKMKmjCUA на 3;20мин е показано къде се намира, след трв-то тръбичката, която влиза в топлообменика.
Този пост е редактиран от avenger; 01-01-16 в 20:24.
35WX8 ми размразява по време само и единствено, ако консумацията се задържи над 400w за по-дълъг период или турбината не е на авто, независимо дали е 0 или -15гр. Ако тези условия не са изпълнени, дефростите са много редки. Разсъжденията оставям на вас.
П.П. Става въпрос за модел, за който се твърди, че размразява твърдо по време, пък аз виждам съвсем различен начин на работа, без да съм го ръчкал и манипулирал.