При разговори за местене на датчици не говорете с горе и долу, а с вход/среда/изход на топлообменника, за да не стане някоя грешка.
В режим отопление пътят на фреона е:
компресор - вътрешно тяло - EEV - външен топлообменник - компресор
При разговори за местене на датчици не говорете с горе и долу, а с вход/среда/изход на топлообменника, за да не стане някоя грешка.
В режим отопление пътят на фреона е:
компресор - вътрешно тяло - EEV - външен топлообменник - компресор
И аз забелязвам ,че като му намаля градусите ( примерно през ноща като няма никой в хола ) размразява по - рядко ,но при мене няма как в това време да стои под 400 вата ,не съм го взел да дреме от няколко дена не съм го виждал под 500-600 вата ..
Мда де ама това ЕЕВ-външен топлообменник - къде се пада ? Не е ли най - долу по принцип ?
Този пост е редактиран от avenger; 01-01-16 в 20:25.
Еми да като го намалиш се притваря ЕЕВ и намалява дебита на фреона достатъчно, че да не се охлажда топлообменника и датчика не се филмира да иска дефрост.
В режим отопление се пада - кран на тънката тръба - ЕЕВ - вход топлообменник
геометрично в тялото могат да са разположени всякак, но като цяло си прав, че в доста модели е в долната част.
Добре де аз като гледам клипчето по - горе ,той датчика изобщо не е на топлообменника , ами преди него , там колко да се охлади.
Този пост е редактиран от avenger; 01-01-16 в 20:26.
Там е най-студено
Написал съм го малко объркано в предния пост.
Колкото повече студен фреон минава, толкова повече се охлажда датчика и съответно толкова повече ще се охлади топлообменника, а софтуерът го знае това нещо.
Истинските профи машини например имат датчици на входа, средата и изхода на двата топлообменника, с които знаят точно какво става и при добър софтуер няма почти никакви дефрости. Още по-хубавите освен това мерят и налягането, а най-добрите и въздушното съпротивление на топлообменника.
Този пост е редактиран от AC_From_Hell; 01-01-16 в 19:54.
Не виждам логиката в подобно място на монтаж. Как изобщо ще разбере кога има скреж по топлообменника с датчик, монтиран на 1 педя преди него вътре в кутията на компресора . При повечето климатици не е ли закрепен на самия топлообменник ?
Този пост е редактиран от avenger; 01-01-16 в 20:27.
Мисля, че Мицубиши зубадан е така и Тошиба дайсекай. Само, че при последните май има доста сериозни проблеми с успиването.
Хитачито мисля, че е с 3 датчика също като панасониците, но на топлообменника е само един.
Другия датчик е на компресора и още 1 за температурата на въздуха.
Този пост е редактиран от Jack Krauser; 01-01-16 в 20:21.
Въздушното съпротивление през тока на перката ли се мери?
Малко офтопик. Аз Адски си питам с цел правилен избор на машини за спалня. Сещам се как от Виктор Електрик преди няколко години ми говореха как Самсунг яко набира в климатичната техника. Случи се изглежда! Недопустимо е топ модел на Хитачи да дефроства като топ модел на Мидеа. Рокера в същото време се радва на топла спалня със кофти външно изложение с 0 размразявания. "Meanwhile" в Шумен, Алекси се мъчи да преправи малоумно програмираната си машина. На юг, Додо си се кефи на комфорта от 5цата и голямата 8ца, а в същото време твърди че ПСБ е най доброто на пазара...
Да излизат новите Самсунзи .., че ми писна да си търся климатици за спалните.
Този пост е редактиран от KI_YOOU; 01-01-16 в 20:43.
И серия7000 е хубава,мой познат има и е доволен.Новите сигурно ще са с по-висока цена.Аз съм мераклия за 7000.
Честно казано,не намирам логика,за машини с възможностите на Хитачито и големия ми Samsung,развъртащи се до 2 кв,да правят чести дефрости,при натоварване над 400 в консумация.От друга страна,не съм товарил триъгълния над 24 гр задание и над 500 в консумация.Сега гледам е минус 6 на терасата,сложил съм го на 23 ,ще ида да го изръчкам поне на 26 ,да видя дали няма да се сети за дефрост и да тествам колко ще стопли стаята .