И при нас Н2 си работи идеално, въпреки, че е сравнително нисък клас.
Това, което прави Алекси е да лъже датчика, че е по-топло. Времето от 40 минути остава едно и също при 0°, -5°, -10°, и да иска не може да го промени. За да не цикли при -18° дефрости по часовник, трябва с поне 9-10 градуса нагоре да го излъже. Сега се замислете какво би станало при външна около 0° ако няколко седмици подред непрекъснато се задържат мъгли и снеговалежи - цял месец ще си бичи заскрежен.
Тея хитачита ги спасява това, че последните години почти не вали сняг и няма мъгли. За по-топли региони без сняг стават.
Иначе ако им сравняваме дефростите примерно с премиум моделите на панасоник или тошиба, имат много хляб да изядат докато ги стигнат.
И комфортно ли е в стаята когато машината бичи с 1000вата?
Това не е вярно имам 2 хитачита и 1 панасоник. Тези времена в сервизните са дадени минимални при които може да има дефрост. Дефроста се извършва от разликата между тръбния датчик и този за околна среда. Алгоритъма за дефрост е нагласен с много малка разлика между двата да пуска дефрост около 2 градуса, затова често попада в тези мининамлни времена. Със стопляне на датчика с още 3-4 градуса разликата трябва да стане 6-7 градуса. Например на 0 външна тръбния трябва да отчете -6 -7 за да пусне дефрост а това ще стане само при заскрежен топлообемник при хитачи. При -10 външна трябва да отчете -17 някъде за да пусне дефрост, което няма как да стане на чиста пита.
При мен панасоника заскрежава по-лесно от хитачито
защо да не е комфортно ? тоя въпрос само собственик на Фуджицу може да го зададе Глупостите на Джак дори няма да ги коментирам ,не познава грам алгоритъма за дефрост на модела ,говори постоянно от гледна точка на умрялата етерия която има ( точно при Панасоник работи така дефрост алгоритъма ,приеми че има и по читави ) ..
Нали и аз се мъча да обясня същото. За да не цикли на всеки 40 минути, разликата винаги трябва да е по-малка от ~ 6 градуса(фабрично примерно е 2). Последната гранична стойност е -10°, от -16° надолу разликата ти става винаги по-голяма и пак ще зацикли, при -18°, -20° и т.н разликата става още по-голяма... С колкото градуса го лъжеш под -10, с толкова градуса ще го лъжеш и при нулата. Поне има избор дали да цикли дефростите под -16° или да размразява при нулата.
Алекси, етереята е обикновен среден клас климатик, няма претенции за топ-модел, нито е нордик, така че е допустимо да има леки забележки при него.
Погледни как е направен алгоритъмът на премиум серията на панасоник и тошиба, и тогава ще разбереш, че майсторите на хитачито ти още много хляб има да изядат докато ги настигнат.
Този пост е редактиран от Jack Krauser; 23-12-17 в 17:03.
Панасоник нямат премиум серия ,достъпна за масовия потребител (5к за 9ка ) .. а Тошиба имам ( всичките имат еднакъв алгоритъм ) и това е единствения климатик ,който ми е замръзвал и спирал поради опиране на перката в леда . Един климатик не е само дефрост алгоритъм .. той по скоро трябва да е незабележим и комфортен ,ако говорим за висок клас .
Там в сервизното са дадени минимални времена които се променят малко от 0 до -10 , Не си го разбрал алгоритъма им нещо. При -20 външна ще трябва да стане -30 сигурно на тръбния за да пусне дефрост, разликата между двата датчика си е еднаква винаги само времената минималните се променят.
Панасониците наистина са среден клас, но са си доста добри, високия им клас е страхотен наистина но и цената е много голяма.
При хитаците интервалите са: ≧0℃, до -5°, и ≦-10℃. Написали са го в сервизните им. При 25psb подобен като на Алекси и на трите им съответства едно и също време ~ 40 min. Сам сметни от минус 10 надолу при колко градуса разликата ще надвиши 6.
Ако решиш да ги напънеш на макс може и още при - 10 да зациклят, защото външната пита ще изстива повече и разликата ще се увеличи.
На минимум и на средни натоварвания сигурно няма да имат проблем.
Този пост е редактиран от Jack Krauser; 23-12-17 в 18:56.
Имам RAS-13G2KVP-E в 72 куб.м. / 25,5 кв.м. помещение, който работеше с около 1100W миналия юли (над 40°С навън, вътре работеща фурна, котлон, телевизор и т. н.) и с до около 900W през най-големите миналогодишни студове (под -15°C). Смея да твърдя, че проблем с комфорта нямаше. А съм много претенциоцен на тази тема Поддържам 25°С лятото и 22°С зимата, с редки отклонения.
Този пост е редактиран от dodo_pv; 23-12-17 в 19:23.
Додо, ако искаш проблеми с комфорта, си купи климатик от марката, в чиято тема пишеш.[emoji41]
Изпратено от моят MI 5s с помощта на Tapatalk
Мойте две RPC35 се държат много добре,нагласени на 24 градуса ,работят на около 380-400w.Отностно дефроста има по някой друг в последните дни,когато влезе в дефрост двига до 1400w ,след което плавно завърта и тръгва.По отношение на комфорта,ние сме доволни,поддържат си температурата и дори вентилатор на макс не ми прави впечатление.
Този пост е редактиран от Genadi80; 23-12-17 в 20:07.