Проблема е решен при мен - минавам в темата за хитачи.
Чаках да минат няколко дни за да видя дали не съм аз откачалката, защото напоследък ми се изплъзват нещата... ами не съм.
Проблема е решен при мен - минавам в темата за хитачи.
Чаках да минат няколко дни за да видя дали не съм аз откачалката, защото напоследък ми се изплъзват нещата... ами не съм.
При някой проблема с успиването да се е проявявал при RAS-B10N3KV2-E1 сузуми, че съм се замислил за такива?
Сузумито за сега няма проблем,ама имаме един Авант Е-7 с такива симптоми.
Никой ли монтажник не е забелязал досега, че машините на марката Тошиба въртят турбините на автоматичен режим прекалено бавно? Ако една такава машина работи при условия, допускащи успиване, просто променете настройките на вентилатора. Това е най-лесния и ефективен начин за справяне с проблема.
Някои монтажници са наясно вече с много неща които тук няма да се споделят,но Тошиби на познати и близки само на 100v.препоръчвам.И да кажа,че не заспиват от Авто вентилатор и камбаннен ефект,пробвани са много настройки.
По-високата степен на турбината понамалява появяването на "успиването", но не го предотвратява напълно. Да не говорим, каква е ползата да дадеш над 2000лв за климатик и да го нагласиш постоянно да прави ветрилник. При мен пробата с изместването на датчика е най-ефективното решение...пак "заспива" ама кратки дрямки!
Ако тук не се споделят, никога никъде няма да излязат наяве. Това не е добре. Аз имам две съвсем различни тошиби, от които съм доволен и които не се успиват. Но при определени външни температури, на автоматичен вентилатор не могат да отопляват достатъчно равномерно целите помещения. RAS-10PKVP-E на втора скорост изобщо не прави ветрилник, нито шуми. RAS-13G2KVP-E, дори на 3-та скорост не се чува или вее прекалено. Запитвал ли си се някога, защо копчетата на дистанционните за климатици са повече от тези по сешоарите? Наблягайте на тези неща, като окачвате съкровища по стените. Така и не ни стана на 100% ясно, дали управлението на ТРВ е наред или не?
Прав си, че Дайсекай 8 не е много шумен дори на 3-та степен, но освен шума го има и хладното течение което възниква когато компресора се кротне. Машината има много комфортна работа на ауто...буквално не се разбира, че работи климатик в стаята и предпочитам тази работа максимално дълго като време. На японския PDR в хола никога не съм му мърдал турбината от ауто и винаги си поддържа градусите. Според мен, така трябва да бъде всяка една модерна климатична система.
Точната причина за заспиването ще я напиша като я потвърдят на 100% така,че спокойно.
mirai - бях го пробвал и с вдигнат преден капак , защото когато се затвори се затваряха отворите оставени за датчика, но дори и така забиваше.
Гордея се с климатика си. Миналата седмица като беше около нулата не се успа от само себе си! Вентилатора си е на автоматичен.
Да обобщим (13ка):
- 26м2 ЕПК с избит балкон - 30-40 лева на месец зима (24 градуса вътре 24/7)
- при -17 външна топли на барут, без да трябва да се увеличава зададената температура
- шумни клапи есен и пролет + пука пращи
- йонизатора се прецака на третия месец
- турбината се разтранка на 8мия месец (трака само понякога)
- точици корозия(ръжда) по питата на външното тяло само след една зима
- заспива понякога като затопля ударно на 30 за около 40-60 мин и после като намаля на 24
- На когото му заспива клапите на 50 градуса и повече надолу и другите навътре към помещението!
- за да поддържа 24 градуса в помещението (при леко задръстени филтри), при 0-7 външна си е точно, при над 7 - трябва да е на -2 градуса настроен, при <0 с +2 отгоре
- хората които имат климатици които се успиват само спамят с напразни разсъждения, съждения, теории, теореми, вместо да качат по една снимка с обяснения, или поне обяснения къде и как точно са монтирани проблемните климатици.
Йонизатора може би има дозиране и за това да не го усещаш. Дали работи може да се провери с един ватметър. Примерно при шестицата когато е в off и не е включена плазмата консумацията е около 9W. При включена плазма консумацията в off е около 12...12,5W. След като е включена плазмата и работи така няколко часа климатика ако излезе в off на ватметъра се менят показанията 9W.....12W. това се потвърждава и от факта, че ако през деня климатика е бил изключен и вечер го вкл. заедно с плазмата буквално след минути в стаята се усеща специфичната миризма. Усеща се и като застана срещу струята.
Електродите на касетата хващат един нагар, който може да действа като изолатор. От както го свалих този нагар в края на пролетта плазмата ми работи на пушка / ЦЪК - със сравнителни снимки в темата/
Не знам при осма серия как е, но има разни защити. Примерно ако вдигнеш капака и го затвориш - плазмата не работи 10мин./въпреки, че вече е затворен/. Ако изключиш щепсела от контакта - плазмата не работи един час, като особеното е че този един час се брои не от включването на щепсела, а от натискането на PURE бутона.
През ранната есен когато включвах климатика за по няколко часа на ден имах чувството, че миризмата на озон е прекалено силна. Сега когато работи почти през цялото денонощие като че ли не се усеща толкова миризмата.
П.П.
/Такива неща съм наблюдавал при мене, без да претендирам за 100% достоверност и повтаряемост при други потребители - това за да не се впускаме в реплики и т.н./
- - - - - - - - - -
Точиците корозия /ръжда/ и аз ги забелязвам, но ги имам и на дограмата, а тя е пластмаса. Така, че може да са от въздуха, а може и дограмата ми да е набухана с Fe.
Дограмата ти задължително е набухана с Fe, иначе ще стои права колкото стоплен локум или изстуден рибарски х**. В режим охлаждане плазмата ти ефективна ли е колкото в режим отопление?