За неръждаеми бойлери трябва да се ползват неръждаеми, хромирани или железни нагреватели.Шишков слага в бойлерите си медни нагреватели и от електрохимичната корозия заминават бързо.
За неръждаеми бойлери трябва да се ползват неръждаеми, хромирани или железни нагреватели.Шишков слага в бойлерите си медни нагреватели и от електрохимичната корозия заминават бързо.
Еми от сервиза на Шишков казаха, че за разервни части гаранцията е 3-6 месеца -1 година, зависи колко им дава завода производител. Колкото изкара - толкова. Не знам, за пръв път чувам за такова сервизно обслужване...
Като започнат да монтират неръждаеми нагреватели,всичко ще е както трябва.
Проблем с химически,електрически...корозии ще бъде решен.
Въпросът е дали "искат" да изчистят проблема с нагревателите си? При положение, че на видно място в приемната в магазина им са сложили един лъскав неръждаем хромиран нагревател и ми го показаха, когато купувах бойлера - значи Шишков въвежда клиента в пълно заблуждение. Мога да снимам нацепилия се изгорял нагревател и със сигурност е меден - не е това, което ми показаха в офиса.
И в момента твърдят, че слагат вече нови неръждаеми нагреватели - ...а дали е така?
Друго си е, когато си гарантираш годишно да речем 500 пъти по 50 лв за ремонт, без цената на нагревателя.
Купи си неръждаем нагревател или да ти изработят по оригинала.
Успех!
Имам бойлер правен от друга фирма- Алпа Титан. С неръждаеми италиански нагреватели и товарни релета на всеки нагревател, за да не се товари терморегулатора.За 13 години нищо по него не съм правил- работи си. За съжаление фирмата явно фалира, защото хората правеха качествени бойлери на по-скъпа цена и пазара ги изхвърли.
Може ли Теси да сложат толкова гейско копче на бойлер 3 киловата!? (BiLight хоризонтален)
Наемателите ми се обадиха, за да се оплачат, че бойлерът е спрял да грее - свети в синьо, все едно е загрял, обаче водата вътре е студена.
Реших, че е нагревател, ама пък самият бойлер е на 3г, от които е ползван 2г. Днес отидох да видя какво мога да направя.
Само докоснах копчето, нещо изжужа вътре и от синьо стана червено - явно започна да грее водата. Изключих го.
Свалих капака, за да огледам самото копче и установих, че клемата, на която идва фаза от термозащитата, е с по-различен цвят от другите - явно е прегрявала, и затова се бъзика вече самото копче.
Пуснах бойлера и веднага се усети, че кабелът, идващ от термозащитата към копчето, се нагрява доста. Реших, че копчето е виновно и купих ново => Същата работа - кабелът на фазата, идващ от термозащитата, се нагрява доста.
Връзките не са хлабави, че да грее от тях. Какъв може да е проблема, освен самото копче, което може би си грее по default и умира от жегата за 1-2г?
Мога ли да го разкарам това копче при положение, че отвън пред банята има доста по-сериозен ключ, с който хората могат да включват и изключват бойлера?
*Нагревателят си е здрав - мерих го за съпротивление с мултицет.
*Термозащитата не се нагрява, въпреки че греещият кабел излиза от нея и отива към смотаното копченце.
Този пост е редактиран от dddilian; 13-10-18 в 18:02.
Слагай контактор и нови кабели с пресовани накрайници.
Ако има нещо нагоряло и окиси.
Явно китайските партньори на Теси се дънят.
На Теси не само копчетата са гейски, ама това е друга бира. Щом грее проводника или има хлабава връзка, или е тънък проводника. Аз като си купя бойлер, първата ми работа е да сменя всички проводници със силиконови такива 2,5 кв.мм. Перата задължително от по-дебелите и запоени с проводника.
Копчето щом си го купил можеш да го сложиш, но махни оттам нулата към нагревателя /да не минава през копчето/. На копчето остави само нула на входа, за да свети глимката вътре. Това може да му удължи живота.
Обезателно провери всички пера-това, че не излиза лесно, не означава, че прави добър контакт. Някои имат контри и излизат трудно, но контактуват с малка площ и оттам е греенето.
SPSt, прави се малко по-различно. Двете пера прекъсват фазата и са свързани на мост. Нулата се разклонява с тънко кабелче и влиза отстрани, до глимлампата. Или сменяш цялото копче с такова на Легран, със сребърните контакти.
Аз съм разделил силовата и оперативните вериги с еднополюсен контактор в ел.таблото и така копче и терморегулатор стават вечни. Терморегулаторът прекъсва оперативната верига, а термичната защита е на силовата верига. така си мисля, че е най-трайно и сигурно.
Чета ти съветите, които даваш на хора, нямащи изобщо оперативна верига! Чисто и просто, те искат да подменят един често дефектиращ ключ с такъв, който работи дълго и безпроблемно. Могат да го направят с подобен по начина, който съм описал или подменят с легранд. Никакви други преустройства и окабеляване няма да са необходими, особено ако изкарат едната жичка на глимлампата отстрани и я свържат към нулата в таблото или бойлера, с малко удължение.