Подовите само при нужда дефростват, засега 221PDR повече дефроства, но не ми се влиза в спорове. Явно единичният топлообменник си казва думата, въпреки, че е висок клас уж.
Новото Ururu e твоят климатик тогава. :rolleyes:
Подовите само при нужда дефростват, засега 221PDR повече дефроства, но не ми се влиза в спорове. Явно единичният топлообменник си казва думата, въпреки, че е висок клас уж.
Новото Ururu e твоят климатик тогава. :rolleyes:
И тоя минимум на Тошиба при новите модели е безсмислен, след като се качва под +2°. 221PDR не се разбира, че дефроства, даже не пука, докато при 281JDR почват вътре да чуруликат горски птички и пука, хем е с 6 метра тръбен път. Квото и да вземе, ще му намери кусури. :rolleyes:
Аз имам в спалнята мидея MSV1-12HRN1 конвенционал и си спя чудесно това с пукане и дефрози ги бърка хора които са капризни или има причина да не спят спокойно.
Винаги има решение и за капризни клиенти - Adax, Елдом, Елба ... Все тествани решения, ама и те пукат, беля са. Климатика работи по други правила, които важат с още по-голяма сила ако се топли улицата.
Този пост е редактиран от Mega; 29-12-13 в 23:56.
Елдома пука все едно вътре си пуснал няколко съчми и го разклатиш. Повярвайте ми имам здрав съм и се събуждам. Друг недостатък е че лапа като змей, но усещането за топлина е много комфортно.
А тия маслените радиатори са тихи дали се продават все още?
е той е по икономичен от мидеята ти аз бих се замислил за предложението
Аруба, не знам кой ти пълни главата с глупости за новите модели на Тошиба, затова си позволявам бегло да нахвърлям някои неща за V серия на дайсейкай, а колеги, притежаващи шестици, биха могли да ги допълнят или да кажат за разликите, стига да са достатъчно наясно с нещата. И така:
1. Минимумът изобщо не се качва от +2 надолу, а този, който ти го е казал, не е наясно с работата на компресора. Минимумът се качва точно толкова плавно, колкото плавно нарастват топлозагубите при константна зададена температура.
2. Дефростът не се усеща, ако тръбният път не е по-къс от 3 метра. Освен, разбира се, ако не си си залепил ухото на вътрешното тяло.
3. Присъствието (работата) на този климатизатор в помещението изобщо не се усеща, поне до около 650W ел. консумация, монтиран в стая с подходяща кубатура и на точното място.
4. Реакцията му към промяна на температурата е светкавична.
=== НЕДОСТАТЪЦИ====
1. Идиотски проектиран таймер, представляващ отживелица още през 90-тте години на миналия век. Монтиран е в дистанционното и изисква пряка видимост с вътрешното тяло, което е пълна простотия. Начинът му на активиране и работа не е по-добър.
2. EPROM-ът не помни положението на въздушните клапи и при спиране на захранването, трябва да се нагласят наново.
3. Много тъпо измислен начин за настройка на клапите и липса на каквато и да било инициализация.
4. Бъгове в програмата за работа на плазмения филтър: не се активира коректно (в повторно-кратковременен режим), когато компресорът работи на минимум и не изключва при много ниски обороти на турбината.
Нека всеки сам да си направи сметката дали е необходимо да минава на друга марка или не. Аз бих си купил още един такъв, стига да намеря.
Как да не се качва минимума?! На този въпрос е отговорено отдавна от спецовете по сервизни, но да речем, че си прав. Тогава как ще обясниш, че до +2° PDR-ката работи на 70-100W, пък надолу почва в режим 250/10W. Защо изключва? Мене не ме бърка, че работи в on-off, но като спре, после забравя да тръгне, почват да ми изстиват краката и имам чувството, че съм отворил прозореца. Ако пък му задам 1-2 градуса отгоре и вместо да тръгне - влиза в дефрост. Проблема се реши с отваряне на вратата към коридора.
Аруба, не мога да коментирам PDR-а, защото не съм тествал такъв. Не ми е и работа да квалифицирам дали и доколко са спецове тези, които са пускали такива постове. Не съм сигурен дори дали ти си ги разбрал напълно, след като си ги прочел. Аз, например, чета много бавно, понякога едно и също нещо по няколко пъти. Имам ли възможност, тествам. Дайсейкай V не изключва така, както си го написал. Компресорът му е с малко по-сложно управление. Има два цилиндъра, които могат да работят заедно, а могат и да не го правят. В зависимост от това, какви топлозагуби трябва да се покриват от компресора и от това, дали системата е в равновесие или се стреми към него, при едни и същи обороти може да работи както само единият от цилиндрите, така и двата заедно. Това важи за диапазона от 600 об/мин. до 3000 об/мин. Скокът на минимума, за който споменаваш, става при едновременната работа на двата цилиндъра в този диапазон. Когато климатизаторът премине 2 пъти в On/Off при този режим, единият цилиндър се изключва и оборотите се напасват така, че компресорът да вкарва по-малко топлина и да работи постоянно. За управлението това е сигнал, че системата вече е в равновесие. Мощността може да падне до 60W, хващал съм го на толкова, както и на 80W, 100W и 120W. Това се случва или в топло зимно време, или когато при ниски външни температури стаята е нагрята от по-силно слънце, при липса на вятър вън.