Венци, прави се с малка ножица за ламарина. Медната тръба на панасоника е на 2mm или опира в долната ламарина. Одма си срязал и нея. С флекса само се започва отстрани разреза и се довършва с ножицата. И не сеправи сега.
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Не съм привърженик на нагревателите. МЕ-то никога не ми се е запушвало, с един отвор ф42. ZSX е перфориран под целия топлообменник, с 5 отвора ф20, там също не са замръзвали до сега всичките. Знаем и за Нордика на Дайкин, който изобщо няма ламарина под топлообменника. Не мисля, че оголемяването на един отвор от ф20 на ф44 или пробиването на повече, но по-малки, под топлообменника, е някакъв проблем. Повече ми допада, в интерес на истината.
П.п. Додо, отстоянието между пластините на топлообменника и тавата хич не е малко, около 10-15мм е.
Аз като пробивах свредлото на боркороната се дупчи до оригиналния отвор, после като реже самата бор корона трябва бавно задачи не отиде на тръбите аз даже спирам преди съвсем да се пробило и махам парчето с клещи. Намацал съм с лак затова изглежда така и самото дъно е с неравности, не е много красиво, но е много по добре.
Абе вие хубаво си режете и пробивате, но не се ли компрометира дъното като структура? Все пак производителят е преценил колко дупки могат да се направят. Пести се от дебелина на материала и всяка допълнителна интервенция може да доведе до деформация-не незабавно, но все пак сигурно някой се е занимавал да изчислява и тества...
Аз като пробивах свредлото на боркороната се дупчи до оригиналния отвор, после като реже самата бор корона трябва бавно задачи не отиде на тръбите аз даже спирам преди съвсем да се пробило и махам парчето с клещи. Намацал съм с лак затова изглежда така и самото дъно е с неравности, не е много красиво, но е много по добре.
![]()
Накратко - не .
- - - - - - - - - -
Не съм се сещал за ножица, вероятно става. Ти колко тави си изрязал така ?
Защото аз по моята схема съм правил 2.
Ламарината е 0.7 или нещо такова, секачките я ядат като кашкавал. Правят се 4 диагонала (за 10 секунди) и после се подгъва с нормални клещи навън. Няма никаква опасност да се прецака каквото и да е.
А напролет вече с демонтаж на тялото - културно по описаните начини.
И това съм го правил.
То това Да не е самолет, че един по голям отвор да му оказва влияние, хитачита ми има два големи елипсовидни и никога не са се запушвали за 7 години, с нагревател също става въпрос на избор, но за наше условия с един малък отвор замръзването му е гарантирано.
Като питаш за тави, рязал съм такива за фурна! Иначе, подобни структурни изпълнения съм рязал много. Специална ми е ножичката, малка, да влиза и реже навсякъде. С обикновена голяма ножица, трудно ще стане работата.
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Може ли снимка на ножицата ?
Да ползвам раздумката.
Знаете ли дали при sonoff paw 2 може да се свърже температурния датчик.
Ако да.На приложението изкарва ли стоиностите плюс консумацията
https://s-deal.eu/produkt/am2301-sonoff/
п.п.
и ако някои случайно знае дали WiFi an Фуджи нокрия показва подобни стойности.
п.п.
Дали има място в климатика да го “ скрия “ тоя соноофф
Да не ти развалям кефа за Sonoff-а.
Първо Pow не работи с датчици. Pow Р2 мери консумация, ампери и волтаж - толкоз.
Ако искаш датчици вземаш TH16, но тогава нямаш консумация а и май schedule-а не е кой знае колко гъвкав в комбинация с датчика за влажност и температура.
като човек монтирал 3 Pow R2 на 3 различни климатика. Да го криеш зад климатика ако захранваш външното тяло както обикновено се прави е сложна задача. Особено ако модела ти е нископрофилен.
два от климатиците ми са с Sonoff-и в една кутия с 4 кабелни изходи PG11 и всичко е IP65 или IP66.
Единствения климатик с вътрешен sonoff ми е Daiseikai 6 който се захранва отвътре тъй като същесвуващия захранващ кабел и вкопани тръби изискваха това . та зад климатика където е платката има кюшенце точно за един sonoff . Мога да си представя че и при други модели с такъв обем на вътрешните тела може да се понамери място, но трябва тока да минава през вътрешното.
Едит: .. всъщност ако си със щепсел . тока може пак да минава отвън и през сонофа и да е скрит и да излиза пак щепсел. имай впредвид че соноф-а за безопастност трябва да прекъсва фазата тоест щепсела не трябва да се обръща ТОЕСТ .. соноф-ите са за твърда връзка. (като цяло тоя вариант може и да не се получи много естетично щото едни кабели около вътрешното тяло ще вървят)