Аз за ДАЙКИН други видове, освен тези ТТ данни не съм виждал, порови ли из мрежата, там се намират, но след доста ровичкане.Първоначално публикувано от dimon
Аз за ДАЙКИН други видове, освен тези ТТ данни не съм виждал, порови ли из мрежата, там се намират, но след доста ровичкане.Първоначално публикувано от dimon
Вече се опасявам, че нищо не може да се направи с дефроста! Дали е възможно дограмата да оказва влияние. Имам предвид, че моята напоследък нещо е провиснала и има места, от които вее. Това дали влияе на заскрежаването на климатика? Предварително се извинявам, ако ми е глупав въпроса?
Biro, моето помещение е 16 м2, също отворено към коридора, но зададената температура е 26 С. При 23 оС ми е доста хладно, Не знам дали правя добре като настройвам 26 оС
Цъ! Може да влияе дотолкова, че да ти повиши топлозагубите и да тормози климатика да ги наваксва и по-често да влиза в режим на размразяване. Ама чак такъв ветрилник не вярвам да е у вас .Първоначално публикувано от Gail
Е зависи от външните Т, но да знаеш, че е точно от дограмата. Ако има начин замери моментната консумация на климатика и ще си покаже дали се товари. При мен на 23 зададени си прави 23-23.5 и ми е добре, по някога като се отпусна и 24 настройвам.
Колкото повече са зададените градуси толкова по-ниска температура се образува върху външния топлообменник и ето ти предпоставка за честия дефрост. Затвори към коридора, намали на 20-22 и кажи как е. Ако е по-добре може леко да увеличиш до 24 след това.
Toва съм го гледал , но е за старите модели FTX(K) , не съм убеден , че критериите на дефрост са същите.Първоначално публикувано от №3
Не е точно тъй . Хет ексченджър термистора , който следи и отговаря за дефроста е разположен на тънката тръба във външното тяло. Демек веднага на изхода от вътрешното. И следователно колкото по-голяма Т сме задали да гоним , толкова по-топла ще е изходната тръба на вътрешното тяло . Следователно и термистора ще показва по-голяма такава и няма да влиза в дефрост. Чак когато външното тяло се заскрежи и спира топлообмена , вътрешното тяло спира да пуска топло , изхода му също и термистора изстива. Тогава ще има и дефрост.Първоначално публикувано от biro
А един мармот.........
п.с.На етажа сме със 4 DAIKIN.Никой от тях няма такъв режим на работа.
В момента в офисът едно LG S18 AT се пъни яко,но и то не прави такъв дефрост.
При момите работят 3 Нitachi,преди малко се изпикаха за първи път днес.
Откъде ги вадите тези смешки незнам.
1. "На чужд гръб и 100 тояги са малко..."
2.едно е да ползваш в офис където шефа не дава повече от 20 градуса, за да не заспите по време на работа от горещината, друго е у дома 24-26 градуса...
3.всяко отоплявано помещение си има средногодишно дни слънцегреене, дори само в зависимост от изложението и...
Ти помисли ли каква глупост си написал?
Алоо, Мармота !!!Първоначално публикувано от ferdi
Много по мармотски се обясняваш , бе !
Три пъти ти чета мненията , те все едни и същи , де ... нищо не мога да им схвана ...и все ми идва да ида да изпикая Момата !!!
Написах го и не го довърших, защото:Първоначално публикувано от ferdi
Този линк http://www.sec.bg/userfiles/file/sus...k%20BG%203.pdf го има във форума и е за такива като теб, ПИСАТЕЛИ...
Остава да станеш и читател...
темата беше за ненормален дефрост на 35-ца, а не за това на кой как му работи климатика и да си хвали направените покупки.
Значи картината е доста по-различна от това климатика да работи в 16кв. м. при нормална за зимата 23°С. Я затвори вратата към коридора, залепи с тиксо пролуките на дограмата и сложи климатика на 23 градуса. Дръж го така едно денонощие и ни кажи след това как се справя климатика. Така даже и 26 градуса ще държи.Първоначално публикувано от Gail
едит - оппа, то ставало въпрос за FTX35JV, аз незнам защо си мислех че говорим за подова 25-ца. Този пак трябва да се справи, но честите дефрости явно са заложени в софтуера на тази серия климатици заради малките топлообменници и като види зор дефроства начесто
Mомчета,климатиците не ви работят нормално и не се ровете в тях защото ще ги повредите само...Има едни хора на които това им е работата - обадете се да дойдат.Чета нещо за лоша дограма и отворени врати към друго помещение...премислете пак дали сте задали на климатика си възможна или невъзможна задача за изпълнение.
абе пичове аз съм с най-слабия модел FTX25JV Отоплявам 12кв м неизолирана стая-сандвич панели[със стеропор по средата]2 крайни стени.последен етаж.
Единствената екстра е външна щора.При -14гр прави дефрост на 50 мин.Като го сложа на автом. режим на вентилатора дефрост прави на по-голям интервал от време.При тези-14 изоставаше с 1-2 гр. от зададените.Не харесвам това че при размразяване нощем компресора е доста шумен.Въпреки че на AUTO не е най-икономичен според скромното ми мнение на лаик външното тяло работи най-добре и е най-тихо.Убедих се че задължително трябва изолация на помещението!Там е заровено кучето.....
Първоначално публикувано от savov
Съгласен и според мен най-много топлина се губи през прозорците, без значение какъв е стъклопакета.Просто с единия се губи по-малко с другия повече.Дори през стените загубата на топлина е по-малко отколкото през прозорците.
Външната ролетна щора помага да не блъска студен вятър и да няма студа непосредствен допир до прозореца.
Taka трябва да бъде . Но не и на 22 мин при въшна температура примерно -1 . При мен когато температурата е доста под нулата външното тяло също се чува доста силно , макар че е на тампони ( истински) .Първоначално публикувано от savov