Kak да се повиши като компресора едвам мърка ...И не спира за 28 мин за да се развърта като луд ...Освен това нямам електромер на климатика
Kak да се повиши като компресора едвам мърка ...И не спира за 28 мин за да се развърта като луд ...Освен това нямам електромер на климатика
Хмм при мен "едвам мърка" когато дърпа 700-900 вата, ако дърпа 450вата и по-малко тресе като трактор. Та много вероятно е да си подлъгал климатика, че е много студено и да върти на по-висока мощност.
Е нали , ако върти на голяма мощност вътре ще духа яка топлина , бе човек . А това не е така - духа си все едно е развил зададената температура и си излиза към 30 градуса . Ако се напъваше компресора вътре щеше да прави много по-голяма топлина . Няма как компресора да е на големи обороти а вътре да е студено .Двата процеса са взаимно свързани.Първоначално публикувано от biro
При ТОШО няма такива работи, дори скреж не събира, трябва да е студ и много мъгла да закржени обменника и дефроства само когато трябва, независимо от условията.Първоначално публикувано от ya
най сетне някакво положително развитие на проблема...
бях казал че ще има хепи енд
това за положението на датчика на външната т беше обсъждано в темата с подовите даикини. но чак вътре при перката е нещо ново!
дано да не се отрази на разхода наистина. мисля че остана само това да се разбере!
по скоро остава да се разбере дали при 0 градуса, мълга и заскрежено външно ще се сети да пусни дефрост по рано а не след 130 мин.
Не би трябвало да има проблеми.Първоначално публикувано от sunmanbg
Няма да е лошо да пробва да го изведе отвъншната старана на питата/там, където принципно му е мястото/ но по-отдалечен от питата, извън кутийката с прорези явно, че нещата ще се докарват с налучкване
Ами то принципно на този модел си стърчи на 10 см извън тялото в една шлаухка. Стърчи като пишка зад климатика ...
НЕ Е ПРИ ПЕРКАТА, а е ПРИ КОМПРЕСОРА и понеже компресора се загрява като работи загрява се и въздуха около него и така лъже датчика, че е например около 5-6 градуса външната температура.Първоначално публикувано от estqwerty
Във шведския форум http://translate.googleusercontent.c...HtbTCtcRtTxeFg за климатици така лъжат саньотата да не изключват при температури под -20 градуса и саньотата работят и при -27 градуса.Така съществува възможност обаче за дефектиране на датчика, ако е прекалено близо до излъчваната от компресора топлина, а пък лятото със сигурност е добре да се премести отново отвън, защото около компресора ще стават жестоки температури.
Поне е някакво решение и подобрява комфорта.След като производителя не се грижи, ползвателя трябва да свърши работата.
Ако го премести при компресора, вече наистина може да има проблеми с дефроста.
В моя случай на датчика на външната температура му се казва , че е още по студено отколкото е в действителност . Не е при компресора на топло , а при питата на студено . Точно обратното съм направил. По този начин се намалява разликата между двата датчика на външното тяло.
Чудесна идея, аз нали това се мъчех да докажа досега, че на датчика трябва да му е по студено ( а не по топло) и не за да се направи по голяма разлика между двата а защото външната температура участва във формулата за дефроста. Колкото е по ниска температурата навън толкова температурата(по датчика на външния топлообменник) за започване на дефроста е по ниска. Tambient outdoor < 5 °C
Toutdoor heat exchanger < (-5 + Tambient outdoor x 0,4)
Само не се знае какво ще се случи при >+5, когато наистина не обескрежава и датчикът щe казва(на електрониката) 0 или 1 градус?
Интересна работа : след намесата ми по прибирането на външния датчик в секцията с вентилатора първата вечер климатика дефростваше на 130 мин . Снощи обаче , при същите условия започна пак на около 30 мин . Еееее, нямам вече никакво обяснение - в ШАХ съм .