35-цата определено работи доста по-прилично. 20-ката е трагедия, спира постоянно дори когато температурата е под зададената, не знам защо е така. Докато 35 мисля си работи нормално, сега го гледам почти няма симптомите на серията.
35-цата определено работи доста по-прилично. 20-ката е трагедия, спира постоянно дори когато температурата е под зададената, не знам защо е така. Докато 35 мисля си работи нормално, сега го гледам почти няма симптомите на серията.
Ванко логично попита що за комфорт е хладното духане във време, когато искаш да се стоплиш. Аз лично смятам, че е по-добре климатикът да спира ако трябва по-често , но като тръгне да си духа само топло. Ако изгори 3 лева повече заради този си "недостатък" халал да са им на енергото. Важното е да ми е топло.
nako-bako да тук си прав но има едно огромно НО.Ако климатика спира и тръгва плавно съм съгласен а не да се форсира като луд на всяко тругване.Националите също спират но през по големи интервали и после така тръгват че не ги разбираш.МХИ-то тръва и развъта компресора на 600-700 вата и духа силно национала тръгва на 220-260 вата и почва да духа леко.
Всичко е до глупав софтуер. Не може след като си спрял, понеже си превишил зададената температура, после да се юрваш с висока мощност и най-неприятното - най-силен вентилатор (при AUTO).
И Саньото ми спира понякога докато е още много топло, въпреки, че има едва 300 W мин. отдаване. Много по-рядко спира от МХИ-то, но после като тръгва изобщо не си дава зор, може и след 1 минута пак да спре (това в случай, че навън е над +10-15°), но и тръгва културно, без да го усетиш.
chachoto, напълно идентично ни се държат двете 100-волтови
И моя японец тръгва много плавно - от около 200 вата и на слаб вентилаторПървоначално публикувано от deian
Само че в останалата част от работата си наподобява на SRK_ZGX серията
Пионер, можеш ли да нахвърляш най -общи впечятления от твоя Дайкин, ако имаш достатъчни наблюдения, де. Например шум, разход, пластмаси-пукане. От кой от двата си климатика си по-доволен. Различна големина са, но все пак.
------------
Дейане, наистина би било кофти ако климатика се втурва, както викаш, след като е спрял. Но това явно е проблем на някои само модели на Мицубиши Хеви, най-вече на 25-ците.
Лошото е ,че не е само проблем при митцубиши хеви този форсиран старт а и при моя 100v. дайкин AN22BDS-W и само затова съм решил да го сменям с нещо по подходящо.При саньото и тошибата този "проблем" не съществува.Вярно е ,че и при други дайкини липсва форсирания старт след спиране-може би е до софтуера-моя е обикновен базов модел без екстри.
Форсираният старт не е от никакво значение за мен , когато вентилатора на вътрешното тяло е на среден или силен.Аз за сега го държа на силен вентилатор.
Малко не е по темата,но дано модераторите нямат нищо противПървоначално публикувано от nako-bako
Разхода - Дайкина засега харчи по около 300вата на час при 22градуса,но това е защото го пускам само вечер и трябва всеки път да си даде малко зор за да стопли студеничката стая.От съвсем скоро го меря така че засега нямам достатъчно данни.
Шум - Дайкина е много тих.На най-ниска степен едва се долавя шум.На другите степени също е много добре заради специалната форма на турбината.
Пукане на пластмаса съм чул само 1-2 пъти при рязкото загряване на вътрешното тяло при първоначално пускане,което мисля че е в реда на нещата.
Сравнение между 2-та климатика е трудно да направя,защото се различават почти по всички параграфи и все пак:
-Дайкина е по-тих,по-мощен,с повече функции
-Хитачито е по-икономично,с доста големи топлообменници за мощността си,доста по-евтино
И двата са добри за стаите,в които съм ги поставил
За да не пълен офтопик поста ми ще кажа че начина на работа на Хитачито е почти,като на ZGX серията,но стартира много по плавно,държи си точно зададените градуси и разхода му е много добър.Явно японците са подобрили fuzzy logic-ата
И аз да се включа в темата. И при мен го има този heavy start ( LG art cool inverter) . Много неприятен. Като почне да се ''развърта'' еееее ще излети вътре пластмаси почват да пропукват вентилатора се включва на макс и тва сичкото продължава около 3 мин и после по обратен ред плавно спиране и пукане на пластмаси и студено течение докато изключи вътрешния вентилатор.
Докато хитачито ЕH2 след подминаване на температурата си спира но после се включва съвсем незабележимо. Както си е работил преди на минимум така и си продължава с тих вентилатор няма пукане на пластмаси няма бучене.
Сичко е до софтуера
При мен спира след като задмине температурата с около 2-3 до 4 градуса. Явно стаята, в която се намира е много малка и/или няма гоелми топлозагуби. Държа го на 18 градуса, в стаята е 20-22 градуса. Най-тъпото е, че въпреки това си се включва на определен период и продължава да вкарва топлина. Иначе на -10-15 няма равен, като изключим замръзването на тавата.Първоначално публикувано от markoni_bg
Митсубиши, к'во да го правиш.
Защо сутринта когато беше -17 г. климатика MHI SRK -35 ZGX-S след 15 минути работа минаваше в дефрост а външното тяло небеше заскрежило а имаше лед само тавичката така около 4 часа и сега си работи нормално.
Сега като падна температурата на -17г. -18г. той отново започна на 20 минути да размразява и компресора много бучи при зададени 21 градуса това нормалнолие
Kлиматика ти минава често в дефрост защото навън е студено, и са изпълнени всички условия за да започне дефроста. Реално на всички климатици в програмата е заложено и време през което компресора да продължи да работи когато датчиците подават сигнал че има условия за скрежообразуване. Виждал съм на платката за дефрост на централни сплит системи Кериър един джъмпер, където може да си избереш това време колко да бъде 30, 60 или 90мин. Говоря за машини на по 15-20 години. Това се прави защото много бързо след тръгване системата може да отчете условия за скрежообразуване (всички датчици отчитат отрицателни температури), но реално питата да няма още нищо на нея (трябва и време за да скрежаса), и компресора да не е работил повече от 2-3мин реално. И тъй като досега не съм чул някой да прави климатици които със някакво интелигентно около следят дали има скреж на тръбата, а всичко е по температури, то залагат преди дефрост задължително време на работа.
Твоя си засякъл че е 20мин, моя например прави дефрости след 40мин работа когато си е в режим, без да съм пипал заданието, точно когато навън е -12 примерно (толкова беше когато го наблюдавах). Всякакви машини има, не е необходимо да ги следите отблизо, оставете климите да работят, те си знаят работата.