Може би просто изключва компресора ако няма нужда от повече топлина.
Може би просто изключва компресора ако няма нужда от повече топлина.
По въпроса за преливането доста писахме и доказахме, че може да се премахне и да го няма изобщо.Знаете епопеята с моята машина.РОЛДИ съжаляваше, че си е взел SKVP, а не SKVR, защото бил с 300 лева по-евтин.Ето една от причините за по-високата цена - пластмасата. При моя SKVP изобщо не пука пластмасата / нито при нагряване, нито при изстиване/, дори и да работи на ХАЙПАУЪР или на 30 градуса и след това да го спра.Иначе на доста машини при тръгване на компресора се чува шума от нагнетяването при тръгване на компресора, което не е дефект, но е причинено от монтаж с къс път.Вече никой не може да ме убеди, че е нормално да се чува шума при тръгването и спирането на компресора, защото доказах, че причина за шума е късия път.
Само да ви питам SKVR 10ка колко му е цената по магазините?
#edi 1, Вече съм с SKVR 13 -ки от близо 3 седмици. По отношение на шума от пластмаса - то просто няма такъв. в какъвто и режим да работят. Вярно е, че и SKVP нямаха, но Тайландските искам да подчертая, че по нищо не отстъпват! По отношение на шума от вътр. вентилатор - разлика от земята до небето - Абсолютно безшумен и ефективен. При SKVP беше дразнещо шумен. Шума от външните тела - еднакъв и при двата т.е. супер тихи. По отношение на консумацията съм измерил минимална моментна консумация при SKVP 0.170W и по-ниска не, докато при SKVR измерих 0.150W. Естествено говорим за измервания правени при температури от порядъка +5* до +10* външна. Мисля, че резултатите са красноречиви.
Да попитам, кой от собствениците на Carrier Silver/Gold беше казал, че отстранил шум във външното тяло от резонанс/опиране на някаква тръбичка - да опише каква и къде е точно?
Снощи усетих, че на определени честоти на въртене (по-високи) на компресора издава силен шум като бръмчене/дрънчене (не тракане) и изчезва като натисна леко с пръст ламаринката там дето влизат кабелите, но беше 23:15, тъмнина, и само махнах капачката на кабелите/тръбите и натисках мебоядисаната ламаринка над кабелите - леко притискане на някои места и утихваше - мърка тихо като нахранено коте!
Днес или утре ще го отворим с комшията, но да кажете някоя насока - според мен тръбичка или кабел опират - не е самият компресор. Хващане на цялото тяло не помага. Притегнах тия капачки - не е от това. Не е задната пластмасова решетка.
Иначе си е доста тих, той този шум не е и толкоз дразнещ и рядко се появява, но си е силен. Имаше го и в топлото време, но не се е налагало тогава да дига оборотите. Снощи забравих отворен прозореца и вместо 1-2 минути, проветрих 10-12 минути и почна да наваксва яко и се раздрънча.
Относително е. Ако е на леснодостъпно място свали предния панел и огледай всички тръбенца и/или кабеля и ламаринки. Случва се, за съжаление и то на всякакви машинки. От време на време резонира и ако има нещо леко хлабаво, дори и без съществен проблем - дрънчи. Ако, обаче "виси" някъде на "кофти" място е по-трудно.Първоначално публикувано от enkov
Ама така, както го описваш има вероятност тръба леко да опира в корпуса и трябва лекичко да се "побутне" само, но за целта трябва да се махне страничната ламарина. При всички случаи, ако решиш да го правиш това упражнение огледай и притегни всички рапиди, винтчета, куплунзи и виж има ли тръбички, които са много близо /порядък на 1-2мм/.
Да, той комшията с това се занимава (повече building management, но той ми продаде и монтира климатика, де) - той ще пипа!
Усещам че е резонанс и е нещо дребно - дано намери време днес (ама и аз днес ще му преинсталирам компютъра на щерката му, така че ще го изнудя да погледне).
Мерси за съвета! Точно в този форум някой беше казал за леко побутване на тръбичка.
#enkov , аз имах подобен проблем с Toshiba RAS 13 SKV-E. Оказа се наистина една медна тръбичка която опираше в друга а двете са свързани с компресора и от там чрез вибрациите се предаваше на целия корпус и ставаше страшно. Слава богу сега всичко е О.К. Сложих и допълнително вата за да притиска корпуса да не вибрира. В общи линии това е. Трябва да се отвори машината и да се разгледа много внимателно. Даже трябва да се пусне да поработи докато е отворен, за да лъсне истината.
С комшията отворихме - капачето за кабелите (това под горната капачка, едно лъскаво капаче) го наместихме и обърнахме малко и млъкна - да видим докога! Оказа се точно дрънчене в една кабелна обувка или не точно обувка, ами нещо като метална свинска опашка, не знам как се казват точно - дрънчеше!
Тва може и от монтажа да е - защото там влиза и излиза един кабел към един контакт, и може да му идва дебело и да не е предвидено и да опира.
Привет, РОЛДИ, честита коледа.Да те топлят дълги години новите машини.SKVP имат предимство при ниски температури, поради по-доброто максимално топлоотдаване, все пак са правени за по-хладен климат, не че SAVR няма да те топлят при същите ниски температури.И двата модела са си добри, с някои малки предимства на ДАЙСЕЙКАЙ ІІІ при топлоотдаването при много ниски температури.Все пак са братчета.При мен в момента е към -8, ТОШИБА-та направо не се чува, стабилно поддържа 22 градуса в стаята на малкия по цели дни.На 25.12 засякох тока . от 20.11. до 25.12 имам 83 лева ток за цялото домакинство, без готвенето.Не знам колко се пада на трите ми машини, но си е идеално/не, че търся чак толкова икономия, но се оказва, че я има/.
Честита и на теб и за много години! Ти спомена, че имаш много малки топлозагуби, което е от огромно значение. А бойлер имаш ли?
За топлоотдаването съм съгласен., че отдава повече SKVP. Обаче, за консумация на ел. енергия при t* под нулата, SKVR идва по-икономичен, но пак всичко е много относително.
Важното да е топло, цялата работа /консумацията, де/ зависи от необходимата топлина за поддържане.Имам бойлер, включвам го всяка вечер след 22 часа.