Kрейзи,как така външното не спира,а вътрешното спира?Компресора работи ли,или само перката си видял,че се върти?Това при дефрост ли е,или кво е?
Kрейзи,как така външното не спира,а вътрешното спира?Компресора работи ли,или само перката си видял,че се върти?Това при дефрост ли е,или кво е?
Ми мисля, че само перката върти , а за вътрешното спира да духа примерно за 30 секунди и пак почва незнам само на вентилатор ли е тогава, и духа леко хладен въздух примерно за 1 мин и пак спира за 30сек.
Споко тогава,не го мисли -пий си ракията и гледай мачовете.
Здравейте, искам да попитам за разликата между Fuji Electric RSB 09 LDC и Fujitsu General ASYB09LDC има ли съществена разлика в характеристиките им?
Благодаря предварително
Първоначално публикувано от Gerald
Само търговската марка.Другото(отвътре и отвън) е едно и също.Аз имам 2, но и 2 -та са 12-ки.Дори и работата им е еднаква.Единствената разлика която може неволно да се получи в работата им може да е причинена от разлика в монтажа.
Здравейте.Какво ще препоръчате за 17.5 кв. м. 43 куб.м. къща с дървена дограма и без изолация, желана нормална температура 22 ,3 градуса с горно помещение което се отоплява.Двоумя се между 12лгс дали не е голям?
Не е голям, но като се двоумиш, обикновено има и втори вариант
За къща без изолация избирай климатик, който осигурява не по-малко от 100 вата на кубичен метър за да нямаш ядове в студовете. Който не е живял в къща не знае каква е разликата в топлозагубите от апартамент.Първоначално публикувано от dani_k
В изолиран апартамент колко вата са на кубик? И как се изчислява?
За апартаментите обикновено препоръчват по 70 вата на кубик, но пак зависи от различни фактори. Ако апартамента е краен, на висок етаж където е доста ветровито и е със стара дограма няма да стигнат. Ако пък е среден апартамент, тухлен, с добра изолация, с нова дограма и южно изложение, може да се слезе и под 70. Всичко е според конкретния случай.
За изчислението - ами много просто - изчисляваме кубатурата на стаята и умножаваме по 0.1 за 100 вата или 0.07 за 70 вата и получаваме номиналната мощност, от която се нуждае. Пример 42м³ * 0.1 = 4.2KW номинал или 34м³ * 0.07 = 2.38KW номинална мощност на климатика.
Еди, аз продължавам да чакам. Знам че имаш сервизните и не е проблем за теб да направиш табличката, но също имам и своите подозрения защо не я правиш.Първоначално публикувано от edi1
Нека да има една такава табличка, в която са показани термодинамичните характеристики на климатиците, които са на пазара (не само най-новите модели, но на всички, които все още се предлагат), за да бъдем максимално честни към новите потребители, които се интересуват кой е подходящия за тях климатик и да не остават с убеждението, че най-важната характеристика на климатиците била минималното топлоотдаване.
Всъщност нека те сами да преценяват термодинамичните характеристики при спадане на температурите ли са по-важни или колко е минимума.
Rist живея в къща, без изолация, само ПВЦ дограма на около 15г. Сложил съм AS E22S с параметри 2.2kW (0.9 ~ 3.9); 380W (160 ~ 1080) в стая около 46м3 ( 15м2 с височина 3.09), 2 външни стени, под мен е мазе, над мен отопляват. Климатика до -5 работи в он/офф режим (зададени 21гр средно). Как би коментирал това ? Мисля всеки един случай е отделен със свойте особенности и такива генерални изказвания са доста силни понякога. Реално ако бях послушал тоя съвет, трябваше да набия едно ЛДС 12 примерно в тая стая и за какво, щях да правя 28гр вътре при -15 ли ?Първоначално публикувано от rist
Започнал съм да систематизирам това, с което разполагам, ама не ми остава време да стигна до някъде.Не бързам да дам това, което е готово, за да съм изчерпателен, не знам кога ще успея до края.С времето съм кът напоследък, но не съм забравил.Първоначално публикувано от rist
eddi радвай се ,че ти върши работа фуджицуто,но мисля,че го взима преди няколко месеца(ако не бъркам) та мисълта ми е ,да дадеш отзиви и при -10° и надолу как ще грее.И аз имах дайкин 22ка с 3,2kw.при 7° и повече от 23° не можеше да вдигне при около -10°,и компресорът такива обороти развърташе,че му е идвало да отлети на юг.И аз съм в къща без външна изолация-стаята е 12m² с таванки и по стените стирупорно руло-3мм. без странично отопление.И при това,външното тяло беше на 25ца друг модел(пак нтт-3,но е друга тема) та е имало и по голям ресурс сигурно.И пак стигаме до извода,че няма извод,а всичко е индивидуално и относително,но за къща по голям топлинен запас ,ще е само в плюс.
Diskanal 4,2кв ми изгори за 24ч при темп м-у +7 и -5, настроен да работи на икономичен режим, за да не се развърта при тръгване до 700+В, а да е около 400 и да работи по-дълго до пауза. Пак казвам Т е 21г, средната която подържам, на мен повече ми е некомфортно, спя по тениска и къси панталони полу отвит, полу завит. Просто казвах, че топлозагубите не може да са равни навсякъде, само защото има или няма изолация. Дефроства през 2-3ч, може и повече да е, рядко го хващам да размразява, а скреж по него почти няма, с изкл на тънки бели ивици по топлообмениците. При средна консумация под 200В или на 1/2 от номинала надали се тормози изобщо.