Във форума се пише на български език!
Във форума се пише на български език!
Този пост е редактиран от Aleksandars; 23-03-20 в 11:52.
Здравейте Колеги,днес бях посетен от екип на търговеца,и проблема беше отстранен(оказа се прещипан кабел на WI-FI контролера между корпуса и панела в резултат на което тялото оставеше под напраежение и беше леко осукано,сега всичко е наред!
Благодаря ви за съдействието!
- - - - - - - - - -
Благодаря на всички отзовали се!
[mention]milanov [/mention] ето ти скрийншот от прословутото условие за он/офф цикли, направен от сервизното на ZM-S. Забележи, че температурата на ТО трябва да е от -5 надолу, за да се изпълни то. За такива дефрости е писано още при ZGX серията, само че явно някои са късметлии като теб и това условие, по незнайни причини не се изпълнява. Предполагам, софтуерен бъг.
Здравейте, моля за съвет и информация преди да съм сигурен, че трябва да се обърна към доставчика си.Имам климатик SRK50ZSX-W за който платих предоволно, а не получавам душевен комфорт...Имам два-три основни проблема.
1-когато го монтираха октомври забелязах, че дори на U-LO седи на висока момента мощност към 800вата( имам смарт контролерчета и следя доста неща) и прави доста чести цикли он-офф което е дразнещо.Следствие на което се появи втория проблем.
2-Явно заради кофти монтаж или друго от сравнително голямата мощност 700-800вата на степен U-LO вътрешното тяло постоянно пука...Ама пука Ви казвам.Пука като от наместващата се пластмаса, и после пука дори в етапите си на почивка , а дори и до 20мин след изллючване...Пълен апсурд! Ако го оставя на същата температура 23-24 градуса ,но на втора степен този проблем го няма(но високия минимум си остава).
Допълващи факти
-Зимата всъщност му мина тая болест и съм го виждал да работи и на 250-300 вата
-Не е основно отопление, а по скоро го оставям през деня във всекидневната (36кв.м.)
-Принципно го избрах заради страшни хвалби и уж топ модела който се слави с безшумност на която държа.
Та въпросите реално са;
-Нормално ли е да пука климатик за 3500лв при каквито и да е обстоятелства
-Защо се орави на луд и работи на високи мощности които пък го водят до чести цикли на он-оф
Изчетих книжката три пъти на два езика :D и нищо...Моля...Коментирайте
Така си работят мицубиши хеви, зациклят се on/off, 3мин почива/5мин работи.
Сложи го на авто вентилатор и избери силент режима.
П.П.
Само на двама трима от форумните потребители нямат претенции към работата на хевитата им.
От прочетеното ми се струва, че климатика си е направил топъл джоб и бързо си прави температурата горе и минава в офф. Направете експеримент. Дръжте го два дена на поне 3-та степен на вентилатора и следете консумацията му, да видите дали ще може да работи на по-ниски ватове. Ако и след тази проба работи както при гореописаният метод, то тогава е хубаво да повикате фирмата да го погледне.
Няма да стане, като развърти при излизане от off на 700...800W , при сегашните външни отдава поне 3kW и според неговия си сензор след 10..15 сек. си е достигнал зададената температура. Спираго да не изключи само минималното време на работа 5 или 10мин.
Имах предвид, когато е студено, то сега при 26 външни трябва да се пуска на охлаждане не на отопляване.
Всичко си пише в сервизното.
Не знам какво очаквате като си държите климите на отопление, когато времето е за охлаждане. Над 17гр. външна, минимумът на 50 и 60 отива в небесата. В случая 700-800W, които са благодарение и на степен Ulo. Също така, над посочените температури, автоматично се вдига и степента на турбината. Това също си го пише. Като не е за основно отопление, да бяхте избрали 35-ца. Тя и в тежки условия щеше да се справи с 36м2. Пробвайте колко климатици няма да пукат на 800W, при външна 20гр. и най-ниска степен на турбината. Ми то хвърля огън с тая консумация... Не ще пука, ами ще стопи пластмасите.
Какви са тея безумни минимуми от 25-35 (30-40rps) , това ако някой ми го е продал за инверторен климатик ще му го чукам в главата.
Така си е, конвенционалки са на 20гр. припек, пуснати на отопление. Язък, прецакал съм се яко! Трябваше да взема някое LG или Panasonic Etherea, и да съм пей сърце.
Този пост е редактиран от rosswen; 26-04-20 в 15:41.
Значи под нулата минимумът се вдига, а сега и над 13 градуса външна, компресорът и външният вентилатор пак започват да си вдигат оборотите... What the hack?!
При външни температури над 10 градуса COP-а се вдига много, точно тогава има най-голям смисъл и ефект климатиците да работят на минимума си, а тези са ги направили нарочно да се форсират. Това някаква шега ли е?
Панасоникът ми започва да работи он/офф, чак при около 19-20 градуса външна. От тази граница надолу, ако му задам си слиза на минимума без проблем.
Напоследък обмислях ако се счупи панасоника да бъде заменен с хеви, но тези вдигащи се минимуми ме отказват.
Такъв алгоритъм е неприложим в моите условия, у дома сигурно нон-стоп ще бичи он-офф.
Минимумите нещо не са ги доизмислили...
Това с покачването на минимума И при високи температури е направено с цел икономия.
Целта е при 18-20 градуса външна за 5мин. ОН , да ти направи +5 градуса в стаята и след това час, час и половина да е в ОФФ. Предвид ниските топлозагуби при такива външни.
Няма случайни работи при Хеви. Всяко нещо си има логично обяснение.
Адмирации за наистина тихата турбина (ако не трака), но до там.
аз предпочитам крайно неикономичната работа на Хитачи на 110-130 вата отоплявайки целия апартамент .. вътрешното тяло ако не си вдигнеш очите да го погледнеш няма да разбереш че съществува .. дето викаш случайни работи няма