Таблицата, която съм прикачил, е примерен вариант на това, как трябва да се поднасят данните. По-рано съм писал още, че не е вярна. Топлоотдаване ат 2,5kW при -17°С постигам с етерията - девятка от подписа ми. Двете девятки на Алекси, заедно може и да докарат топлоотдаването на дайсейкай, ако ги бодне в една стая и не му спрат тока![]()
Па как не ва мързи да мерите колко точно отдава.Сигурен съм, че почти на всички машините ще се справят с помещенията, дето сте ги сложили.Това тефтерите, отдавна съм се убедил, че няма нужда да се втелявам в данните за отдаване, щото хич не са така в живота.В машините има доста силици, за които повечето позватели не подозират, да не говорим, че хич не ползват.От моите съм изревавал сериозно само япончето по тази Нова година, щото празнувахме на вилата.Като отидох по обяд, беше си студено, сигурно към -10, може и малко по-долу, не знам точно.Естествено не съм мерил нищо, само ударих копчето на дистанционното и му сложих 25 градуса и слязох долу в кухнята.Машината топли 32 квадрата подпокривна стая и не беше пускана от месеци.Жената като се качи след половин час, само изхълца и вика, каква е тази баня горе, май дойде време да си лягаме
![]()
Другите ми машини не съм ги изревавал кой знае колко, те по принцип си работят на облекчен режим още от слагането им преди 10-12 години, но при проби преди много време разбрах, че в тях дреме много мощ, като за мен е без значение колко е точно.
Хубаво е да се дава така, но чак през един градус не е необходимо.
Достатъчно е минимума да се даде при положителни температури, или ако се изменя да се даде кога и с колко.
Максимума при който може да работи дълго време при -15гр. и при каква консумация.
И изобщо не е лошо да ги има пак тези параметри и при вътрешна 22гр. и при 24гр. примерно. - Не всички търпят на 20гр. все пак.
Колко харчи от мрежата и колко отдава ме интересува. И хубаво би било да се дадат и при избран минимален вентилатор.
Дават се камара излишни данни, които са с не знам каква цел - да те объркат вероятно.
Примерно, какво ме интересува тока на компресора при някакви си обороти на компресора?
Сега пък не била вярна. В смисъл, каква е?
Това топлоотдаване 2,5kW, може да го сметнеш ОК. На максимум ли е, на номинал ли, при каква консумация? Не че ми се види много де, ама като ти стига значи си ОК.
Как измери дебита на турбината мога ли да попитам? Или как я изключи от формулата?
![]()
Ми няма как да ги дадат, понеже никой не знае какви са условията в момента на ползване.Ако ги дадат лабораторни, ще се разминават и някой пак ще мрънка ,че минимума, номинала или максимала нещо не е наред.
Хитачито за топленето - топли, но има много смотан и неадекватен дефрост алгоритъм. При -15° на максимална мощност ще се покъса от дефрости на 40 минути. Според мен е неуместно да се сравнява с дайсекай. То затова и цената му е такава, а новият им модел psb/wsb не си струва парите с такова малоумно размразяване.
Този пост е редактиран от Jack Krauser; 09-11-17 в 11:07.
Е що, не могат да си следят и мерят консумацията ли? Има бутони дето го ограничават на номинална консумация и то си работи. Направено е, хардуера е там пък не се ползва.
То отдаването е ясно, че почти никой не може да го измери, но в консумацията поне да са коректни!
Не знам какво ги гледате тея отдавани мощности при -15С и че нищо нямало да стоплят. Преди 1-2г пак имаше подобни разисквания във форума и че как Тошибата нищо нямало да стопли при -15С. Тогава един януари при -17С настроих климата на 30С - почна да духа като калорифер сигурно на 3-та степен на турбината и след 10мин в стаята не се дишаше от жега... пък нека са 2.5KW, че и по-малко май бяха при 5-та серия. Може би няма да стоплят палатка.
Какво му е читавото, абсолютно неадекватен алгоритъм.Намерих за топ-моделът им psb, който вероятно е същия като при твоя.
Първият дефрост е контролен, независимо от температурата винаги по време на 1 час.
Втория и последващите дефрости се определят от времето за размразяване на топлообменника - ако е под 6 минути,
от 0° до -10° размразява на 40 минути,
под -10° на 1 час.
Ако е над 6 минути и под -10° почва да ги цикли на 40 минути.
При -15° на максимална мощност хитачито ще цикли дефрости като побъркано, не е уместно да го сравняваш с дайсекай.
нищо подобно не се случва спокойнодадения алгоритъм изобщо не изглежда така както си го описал ,има редица разклонения по него и условия ,мислен е .. това което си описал е по скоро на Панасоник алгоритъма ..
Нищо му няма на дефроста на ХИТАЧИ.Дори моя дървеняк при ниски температури си работи с часове.Минималното му време между дефрости под -5 е 60 минути, сиреч по-начесто от дефрост на час под -5 не може да направи, да се съдере от работа.
А моя като подкара дефрости на час около 0 градуса и надолу. Капка лед няма отвън, шурти като Ниагара. Уж е с къщички ама си е хитачи.
Иначе топли когато не дефроства.
[QUOTE=zxc0;844247...
Сега пък не била вярна. В смисъл, каква е?
Това топлоотдаване 2,5kW, може да го сметнеш ОК. На максимум ли е, на номинал ли, при каква консумация? Не че ми се види много де, ама като ти стига значи си ОК.
Как измери дебита на турбината мога ли да попитам? Или как я изключи от формулата?
[/QUOTE]
Тази страница, която съм качил, е вярна, объркани са минимумите на 13-ката в началото на инженерното. Не е нещо съществено. Смядовски радиатор с мощност 2,5 kW топли по приблизително същия начин, както етерията в подписа ми при -17. Консумацията и беше 1200W. Дебитът на турбината не може да се премери по никакъв начин с прилична точност, винаги се получава по-голям от реалния. И производителите не могат да го премерят, ползват готови програми с коригиращи константи, които никой не прилага правилно. Causa perduta.
Не знам какво точно хитачи имаш пред вид, моят фаворит е RAS-35PSB. Цената му е по-висока от тази на дайсейкая. Ако коментираш RAK-25PSA, класата му наистина е над дайсейкай, но по съвсем различни критерии, нямащи нищо общо с топлоотдаването. По-слаб е, разбира се. Както и с по-калпав дефрост, нуждаещ се от модифициране. Дори не съм сигурен, има ли прахосмукачка, както PSB? Изцяло от неръждавейка ли е вътрешното, заедно с турбината?