Някой мерил ли е на колко изключва или само догадки ще си правим? Вечер като спра климатика е около 23.7С, сутрин е към 22.3С, т.е. за 8 часа изстива с 1.5 градуса ама при мен не изключва. Дори като комшиите отгоре си ползваха подовото отопление не изключваше. Ватметъра ще покаже.
Минимумът на 13-ката на дайсейкай 8 е 170W. Клапите му не се вдигат нагоре при всяко изключване на компресора. Следи се продължителността на -Off цикъла, спрямо този на -On. Вдигат се тогава, когато помещението е напълно темперирано, а топлозагубите му са прекалено малки. Клапите трябва да са настроени на автоматичен режим, както и вентилатора. При много малки топлозагуби (в малко спално помещение, с температура около 20 градуса) на помещението, клапите се настройват в максимално горно положение. Комфортът не се нарушава, а и те няма се движат. Не се вкарвайте във филми, добра си е машината. Умишлено се притварят клапите при темперирано помещение, за да продължава по-дълго време -Off цикъла. След като компресора изключи, налягането на фреона не се изравнява веднага и топлината във вътрешното тяло се запазва. Управлението и е по-сложно от това на мидеята, много са се постарали. Тези, които искат максимума от машината, да и подменят моторчетата на клапите и да махнат обратната връзка от платката на йонизатора, за да работи коректно. Който го мързи, да скача на PSB серията на Хитачи. Алекси ме убеди!
Виждам, че потребители мерят, но трябва и да се чете малко, не само да се пише.
Аз пак да попитам мислещите. Какво означава едно помещение три часа да няма топлонужди и какво има тук общо минимума на машината. Машината от off включва, когато има нужда от това. Три часа няма нужда от топло. Сега пак някой да напише за минимума?
... Аз като спра моя и той не изключва.
Този пост е редактиран от Mega; 27-10-15 в 22:49.
dodo_pv, я кажи защо е добре да се махне обратната връзка на йонизатора, някакъв друг бъг ли има машината? Да не би да остава включен, след спирането му, както беше при 5-цата, ако не бъркам?
А за моторчетата - смяната им е доста сложна задача, ми се струва. Аз по друг начин ще се опитам да реша проблема. Решил съм като ми остане време, да направя т.нар. микростепинг драйвер. Един от големите плюсове на този начин на управление на стъпкови мотори е значително по-малък шум и по-малка вероятност за получаване на резонанси.
Ей, и това доживях - моднати машини в тоя форум!![]()
Мислех, че само със софтуерн тунинг ще се ограничите...
ако не ви кефят машините има си продавалниказ видя ли дефрост над нулата и пускам обявата примерно
Не зная защо не включва по 3 часа. Не съм техник, и не обичам да изказвам мнения когато не знам със сигурност нещо. Затова за момента казвам как работят мойте машини и при какви условия. За тия 3 часа ще доуточня каква беше ситуацията. Климатиците са оставени цял ден на 22 градуса. Прибирам се в 19 часа. В апартамента е 22,4 градуса.Трита климатика са с отворени , но не хоризонтирани клапи (т.е клапите стоят все едно че би трябвало в момента да работят). Обаче не работят. Вентилаторите не се движат, навън телата също не работят. И с трите климатика правя едно и също защото не си държа вратите затворени и отоплявам с тях 65 квадрата(с цел да не изключват уж) Качвам на 23 градуса. Никаква реакция. След 30 мин, качвам на 24. Отново никаква реакция. Т.е нито външните тела се включват. Нито вътрешните. В апартамента продължава да е 22,3 градуса. (Имам 3 различни термометъра във всяка стая. Показват едно и също и са на височина около 1,5 метра). След още 2 часа изчакване и никава ракция, си мисля че вече може би има нещо гнило.
1 стая : Затварям вратата на едната стая и отварям прозореца. след 10 мин в стаята е 16 градуса, климатика е настроен на 24 градуса и все едно е умрял !. Нито външното тяло върти, нито вътре. Навън е 9 градуса. Нагласям на 23 градуса. Гася климатика, затварям прозореца. след 5 мин пускам климатика. външното веднага включва.След 4 - 5 мин бълва жупел от него. Стигна 22 градуса в стаята и си намали до почти незабележимо работата си без да изключва слдващите 2 часа
2. Стая : Качвам на 25, нищо. Като казвам нищо, значи че чакам 2-3 мин, и дори външното тяло не е включило.Качвам на 26. Нищо. Качвам на 27 и външното тяло веднага включва. След 5 мин от него жупел. Намалям на 23 и след малко си нормализира работата.т.е намали струята , намали жегата. и продължи да си работи незабележимо следващите 2 часа без да изключва.
След тоя 'рестарт' машините си работеха тихичко, без да изключват, след 2 часа си легнах и прекратих наблюдението. Жената каза да си лягам при климатика на терасата. Та, така
Иначе машинките си ме кефят засега , с изключение на акробатиката с клапитеНе че ми пречат, но просто недоумявам...
малко странно звучи но като захладнее навън ще си дойдат на мястото нещата
Нещо бъркаш, и за петицата, и за осмицата. Машините са висок клас и нямат никакви пропуски, с изключение на командването на йонизаторите. Това не е толкова трагично при осма серия, едва ли повечето от потребителите ще го усетят. Необходимост от махане на обратната връзка ще се появи тогава, когато (ако изобщо) се вмирише машината. Преди това, никакво пипане по платката. Никой не твърди, че моторчетата трябва да се сменят или манипулират. Това е работа само на маниаци и трудността няма абсолютно никакво значение за евентуалното начинание. Аз не мисля да го правя, не ми пречи.
Абе, имам чувството, че трябва да оставите машините на мира ои да обърнете повечко внимание на жените и пиенето.
Напълно съгласен с Еди! И като чета колко "специалисти" искат да си "модернизират" машините, усещам как ще си използват гаранционните карти за тоалетна хартия...
Този пост е редактиран от Aleksandars; 28-10-15 в 14:45.
Tошибите, без гаранционни карти, ги пребрандирали на Хитачи!![]()
Този модел стъпкови моторчета се използва при почти всички марки климатици. Конвенционалния ми беше с такова моторче, на панасоника голямата клапа също е с такова моторче и бих казал, че работят доста меко и тихо. Явно проблема с бръмченето е само при вашите тошиби. Да не би клапата да е тежка, да тормози моторчето и затова да бръмчи повече?