Що си мисля, че темата с конусите започна доста да се преекспонира.
Що си мисля, че темата с конусите започна доста да се преекспонира.
Защото плазма "генератора" работи с високо напрежение. При нарушение на корпуса - примерно счупване от дете, бърникане, ровене, човъркане ... и може да стане белята. Ако не се ползва озонаторна керамична плочка може да има открита волтова дъга и т.н. Може да стане и пожар - примерно жената решава да си суши шалчето
- - - - - - - - - -
При стенните модели се предполага, че механичния достъп е ограничен и се разчита на това.
Венци, това, което си написал за плазмата, е напълно погрешно и невъзможно. Енергията е толкова малка, че не е възможно да убие по-едро насекомо. Отвори една машина и я разгледай.
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Има хора умират от електростатичен разряд - сърцето просто спира.
Чак да убие човек, едва ли... мен един-два пъти ме бил ток от електродите на йонизатора, по невнимание. Гадно е, но се търпи. Ужилването от пчела е далеч по-болезнено.
Освен това при панасоник високо-волтовият модул следи и напрежението, при утечка или окъсяване се изключва за известно време. Затова при зацапани електроди йонизаторите спират да работят.
Т.е. по твоята логика да им хвърляме пиратки ?
Не е моя логиката, плазма генераторите по никакъв начин не могат да убият когото и да било, освен ако не се свържат електродите директно към сърцето.
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Плазма генератора (озонатора), няма необходимата мощност респективно ток, че да убие човек. Нормално тока е най-многo около 0,5mA . Също е ограничен предполагам около максимум 2-3mA. Иначе ще се претовари и ще изгори, ако не го чистиш.
Първата година плазмата на Национала я чистих от мерак. Съска си, пък нищо не се усеща на отопление. Няма никакъв мирис на озон. Писна ми и му теглих една м... и никакво чистене повече, така и така не работи.
И втората година малко по малко все да се усеща и си заработи както трябва. Явно при ниска влажност площта на електродите му идва малка, разстоянието между тях е голямо. Като понатрупа прах и заработва. - увеличава се площта на електродите, намалява разстоянието и съответно тока на разряд се увеличава. Чистил съм я един път от тогава, защото спря. На охлаждане влажността му дойде в повече.
Ама чистил е доста силно казано. Духнах с уста, тук-там дето имаше повече прах и обратно на място.
При охлаждане плазмата трябва да е по-чиста от отопление според мен.
При моят Национал X405A2 е такова положението.
При Тошибата 365UDR, така и не можах да я усетя да работи повече от няколко часа. Чиста, мръсна заработва за няколко часа и после само съска и нищо не се усеща. Изглежда доста добре направена иначе, масивна с голяма площ на електродите и т.н.
Имам конусна дъска тип бленда , но резултата не е като на снимките които Jack пускаше преди време. Всъщност зачистването на вътрешния ръб е по важен от самия инструмент , как ви се струва (това е без много старание) ?
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
В сравнение с конусите от предишните снимки е направо отличен.
Не трябва да има резки, ръбчета и драскотини по фаската, щото фреонът бавно се процежда навън.
За да не се получава назъбване по ръба, след като се почистят стружките от тръбореза, ръбчето на тръбата трябва леко да се изреже с ножче отгоре, не знам как да го обясня по-точно...
Вакуумпомпа и си готов.
За Edi1 : Крановете и на двата бяха омаслени , едва ли е останал много фреон !
Вакумпомпа намерих , само накрайника за винтила какъв трябва да е ?
Няма ли някакво лепило което да подсигури уплътнението на конусите ?
Мисля да полирам с водна шкурка конусната глава , Jack разбрах те ще пробвам.
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Да не я развалиш с шкурката? Май не трябва да е съвсем полирана.
А назъбването по ръба не е от значение.