Он/офф циклите нямат общо с дефростите при тези плюсови температури.
Искам да кажа, че дори да няма фреон и за това да прави дефристи, то като ти го напълнят пак ще е Он/ОФф в тези 12м2. (Дори и да спре да дефроства при плюсови)
Свиквай.
Он/офф циклите нямат общо с дефростите при тези плюсови температури.
Искам да кажа, че дори да няма фреон и за това да прави дефристи, то като ти го напълнят пак ще е Он/ОФф в тези 12м2. (Дори и да спре да дефроства при плюсови)
Свиквай.
Момиджев наясно съм че няма да дефростне на 3 външна. Опитвам се да разбера от къде идва по високия разход, ако е от он-офф разбираемо е, ако идва от по големи загуби разбираемо е, ако част от фреона го няма и се напъва пак е разбираемо е. Но ако не е от горните 3 варианта от какво е. Не съм се вманиачил, просто споделям. За мен за сега остава само още един вариант но ми се иска да го изпробвам следващите 2-3 дена, тъй като температурите тук в ПЛДВ ще паднат до минус 6-7.
Като го разбера ще го свикна
Между другото доста хора от бранша ми казват че R32 не е нещо панацея и малко повече са му хартиените предимства, особенно в режим на отопление, На отпление е по добре на R410, говорим 1 към едно количества, че май взеха да ги режат с 20-30% когато е на 32,знаем защо
Чакай, чакай, казваш че 250-350W за 40+м2 е голям разход или аз нещо не разбрах?
Рос нямам спомен за това изказване, ако го има пусни го, че не го намирам. визирам че в 12м2 е 5 киолвата а в 37м2 другия пак 5 киловата, което е по три като квадратура. Ако климата е ок остава единия малко да помага по тяхен си начин и да изравняват. Тъй като нямам врата няма как максимално да ги отделя и преценя, но ти гарантирам че ако имах и я затворя при външни 2-3, на 23 градуса по ДУ ще е он-офф. Около 17.00 часа пак ги пуснах двата флагмана да се състезават, на Пената му направих жалюзите да духат в друга посока, евентуално ако има сблъсък на въздушен поток между тях да го избегна.
Mhi--то е на 23 и вент на 4 а Пената 22 на 4. Мхи-то варира м/у 150-300 вата за сега а другия околко 110-300 вата с трафа. Искам да видя промяната на потока дали ще даде отражение
Престани да сравняваш машини, монтирани в различни помешения. Ако беше монтирал Хевито на мястото на японеца, сигурно по съвсем различен начин да се е държал. И моите малките машини горят взети заедно колкото голямата, а са общо в 29м2, докато голямата е в 40++м2, с много повече остъкление и външни стени. Нормално е, разбери го. В по-малки помещения, машините са по-неефективни. И отворена врата, не е съвсем еквивалент на по-голямо и просторно помещение. Сравняваш ябълки с круши.
Рос за сравнението на машините съм съгласен, но не и работата в малки стаи. Има такива, които могат да работят в малки стаи и такива, които не могат.
Тошибата ми работи отлично в тези условия, без да изключва. Въпреки това, като разход е на половината на 60-ката, а не топли двойно по-малко помещение. Това не е само мое заключение, че като цяло машините са по-едективни в по-просторни помещения. А, че 20ZSX е неподходящ за 12м2, не съм го отричал никога.
Факт. 24-ка в 70-80m2 отворен хол работи перфектно, спрямо 12-ка в 21m2 и 9-ка в 20-25m2, с преходни врати и т.н.т.
Рос приеми го като научен проект. Аз не съм върл фен на марка а на начин на работа на една машина. Което виждам в мхи-то поне при мен е алгоритъм който малко за мен няма логика. Давам пример. Външна 2-3 градуса, напъва се до 280-290 вата след което пада до 240-250 вата след което пада до 170-180 вата след което пада до 150 и излиза офф. Колко м3 въздух превърта за да опознае средата, трябва ли да напъва с начални 350-450 вата при позната среда, макар и за 12 секунди както казват кондекс и оттам да започва да сваля, за да стигне до 150 вата и да излезе офф. При мен виждам винаги 1 градус за да не кажа 1,5 градуса горница спрямо ДУ, което е много, за да надхвърли задание с 1 градус при вече съществуващи и калкулирани загуби които алгоритъма знае за тях няма логика. Затова е и този 1 градус което ми прави е за да играе като буфер докато върже сметките. Разбери го нямам за цел да плюя марката и модела или да ги сравнявам с японския панасоник. Имам 2 бройки от този модел но бащата по ги кара ей така. При него е в подбалкана южна вътрешна панелка на височина 270см 16,5м2 алуминиева дограма двоен стъклопакет, но нямам наблюдея за нея.
Според мен по малко от 7-ца няма, затова че е 2200-2500 с монтаж означава че може да прави повече от което другите за 1200-2000 с монтаж могат. Като шибна едно едно Нипонче 14еко ДС беше лятото 600-700 лева и не се държи като за машина за 2500 ще е нормално. Остава ми малко да я дресирам че иначе се държи като слон в стъкларски магазин. Пускам ти 2 бири и наздраве
Писали сме едновременно. Знам че не си казвал нищо за 12-те м2 стаи и никой не те обвинява,това си е мой проект и пускам инфо за тез след мен, аз не съжалявам, без да се изтъквам знам доста повече за топлинни загуби,изолации,съпротивления и изисквания към машината и не съжалявам, може би малко алгоритъма ме изненада, ама като заседнаха онези кораби в суетския канал и е.аха цялата работа и после и чиповете нямаше много време за размисъл. Търсих cs-221cxr ама нямаше, от мен да мине имаш още 2 бири
Този пост е редактиран от peter`s; 20-12-21 в 19:42.
Според мен най-близкия до истина експеримент е да подбере два дни с приблизително еднакви външни температури и единия ден да топли с едната машина другия с другата.
Абе тя изначално “концепцията” ти да тикнеш ZSX в 12кв е …..
Сега имаш различни марки и модели с различен софт. на работа и дефрост, в различни помещения, НО свързани и БЕЗ възможност да ги отделиш(засега).
Сега само един Г. може да хване някаква логика в работата на коя да е от двете щот си “пречат” според мен.
Не буквално разбира се, реално си помагат вкарвайки топлинна енергия в жилището, но “объркване” си има.
Боби не става. Рос е прав в това, строителния отвор е 203х92см, макар и сложен климатика срещу този отвор където ще е вратата пак не прави добър топлообмен с хола. Трябва да го направя примерно 25 за да може в хола да е 22-23, а панасоника ще го направи по равномерно в хола а в стаята ще е 22-23 градуса.
За да не ме зачекне някой как се опитвам да топля 2 помещения с един климатик казвам за пореден път, климатикът е поставен срещу вратата за по добър топлообмен с хола в лигавите месеци да играе като буфер и създава необходимите загуби на МХИ-то когато то се нуждае от такива за да работи в по нормални граници. Ясно е че като стане минус 5-7 ще му е комфортно и в малката стая.
Пак няма да му е комфортно.
Вдига си минимума.
- - - - - - - - - -
Пак ОН ОФФ
Браво Цанков, при теб КОП-а е 8-ца, най взе да доближаваш моите мисли. Както са казали старите хора като няма 22-ка и 20-ката е 22-ка
Това е упражнението, да балансирам уравнението.
peter`s, За всеки случай да питам. Нали разбираш, че един климатик ако да кажем при дадени условия топли 40м2 с 400W ако преградиш помещението на 2*20м2 и сложиш два климатика те няма харчат 2* 200W, ако го разделиш на 4*10м2 те няма да харчат по 100W всеки?