правилния въпрос е под -10-12 колко често дефроства и дали е по време
Нямам описание, за да цитирам точно. При отрицателни външни температури и сухо време, поддържа 21 до 22 градуса и в рамките на продължителността на един филм + замезване и похапване; дефрост и обледяване на машината през това време нямаше (някъде около 90 - 100 минути). Не е ясно през колко време ще са дефростите под -10 градуса, но марковите машини, от високите класове, дефростват тогава на всеки час, има - няма лед. Външният им топлообменник се загрява задължително до около +8 / +12 градуса.
В спецификацията са проценти, като меря го правя в градуси. Опитно съм мерил телесната ми температура и термометъра мери доста вярно под <0,1°С ми даде грешка сравнен с термометър за тяло.
Като стане около нулата ще пробвам във Варна как се държи по наблюдение след дефрост питата за 10мин започва да се обледенява заради високата влажност и дъжда.
значи аз нямам нито една маркова машина
Тук така пише, нямам идея кой какво има.
Няма, в този ценови клас е най-читавото. Факт.
Ами аз затва не виждам дефрости при моя дъртак ІІІ серия.При мен алгортъма е тризонов, като всяка зона е под допълнително условие.Чак под -25 градуса отпада условието за разликата между Те0 и Те и дефроста зависи от времето за работа.Докато вие увисвате още при -13.
Снощи измерих изходящия въздух от климатика е9пке. При зададени 30°С powerful режим максимални обороти на перката температурата на изходящия въздух е 48°С.
При зададени 18°С и темперирано помещение на тази температура изходящия въздух е 23°С колкото да поддържа температурата в помещението, може би за това на някой им се струва че панасоник духат студено под 37°С сигурно е така.
То е добре да се даде и температурата на входящия въздух, за да се види каква температурна разлика прави. 48 малко ми се струват, но не каза дали си изчакал 10 мин. преди да замериш.
@ Edi1,
Не смятам, че увисваме под -11 / -13. Дефростът се извършва за гарантиране на ефективността при ниски температури. Представи си следния вариянт:
- Твоята машина се включва с таймер, рано сутрин, в помещение със средноголеми топлозагуби, при външна температура -13 или раносутрин повишаваш от дистанционното температурата от 18 на 23 градуса;
- машината ти стартира или прави дефрост, след което форсира
- ТЕ0 се засича от машината след 10 - 15 минути, когато все още машината би гонила зададената температура и изпарителя би бил доста по-студен, отколкото ако е в равновесие, компенсираща единствено топлозагубите;
- след 70 минути машината би била в равновесие, с по-топъл изпарител, покрит с тънък скреж, намаляващ ефективността. Поради това, ТЕ0-ТЕ ще е отрицателно число или нула и дефрост няма да се стартира. Ефективността на цялата система ще е ниска, докато някой не вдигне рязко зададената температура от дистанционното, за инициализиране на дефрост;
- след стартирането му, този някой отново трябва да върне обратно зададената температура надолу, за да не разбалавсира системата и да запази ефективността и.
Топлозагубите при превантивен ("ненужен") дефрост са по-малки от намалената ефективност на системата при наличието на тънък скреж. Затова се прави на 70 или 90 минути. Самият процес на нагряване на изпарителя до +8 градуса става в рамките на минута - две. Добавя се 2 х 30 секунди време за обръщане на циклите, + около 3 минути време за подгрямане на кондензатора на стената, за да не вее хладно в началото. Като енергийна загуба се явява работата на компресора на максимал, в рамките на тази минута - две, за подгряване на външното.
Замислете се!