Ако стане толкова ще ти снимам видеоклип дали топли.
Ако стане толкова ще ти снимам видеоклип дали топли.
Няма нужда имал съм Панасоник .. още на -15 го спирах и пусках духалката
Мда ,беше 9ка с 900 вата компресор и 37 кила външно тяло
9-ка със спирален компресор - долу горе колкото сегашна седмица. За сравнение при един и същ обем, спиралният трябва да направи двойно повече обороти за да изпомпи същото количество фреон колкото роторен компресор. Не е ли така?
Аз имам 2 хитачита и 1 панасоник. Панасоника миналата година топлеше чудесно и на -16 изкарва много гореща струя, и останах много доволен сегашните модели са с нови компресори еев и т.н и си топлят много добре поне моя дефроста се поправя иначе ще е мъчение наистина през 40мин. да ги подкара. Хитачито 25wx8 е имал малък пропуск на фреон от свръзката на гайките на вътрешното тяло и се чудех миналата година че не топли много добре, лятото ги завариха тръбите вакуумиране 25мин и фреон по везна и тази зима трябва да е добре, на охлаждане след ремонта имаше много голяма разлика в положителна насока,
Този пост е редактиран от avenger; 15-11-17 в 21:32.
Не мога да разбера защо са тези дразги и спорове ?
Не сме ли тук за взаимопомощ ?
Защо трябва да се нападане и хулите един друг?
Като има енергия и агресия за изкарване има си зали .... я бокс,борба , щанги итн
Да приемем, че и двата компресора са равни - по 10 куб. см. За два оборота роторният ще прекара 20 кубически сантиметра газ, а скролът трябва да направи 4 оборота за същото.
Според мен твоята девятка е била горе долу колкото съвременна седмица. И моят панасоник вече е стар, новите на R32, като на Rafailiev топлят още повече стига да е оразмерен както трябва.
Z SKE серията наистина е подобрена от старите модели, но средния и ниския клас са с по малки топлообемници и по малки компресори
Колега, нито се нападаме, нито се хулим. Някои си позволяват да пишат глупости, сиреч за не- или недоизтествани "подобрения". Този мод на гърба на Панасоник, дори и да сработи, ще доведе до риск от замръзване и деформиране на долните тръби на изпарителя. Поне при моделите на PKE, които нямат ограничение при работа под -15 градуса. Защото, освен мода "за една стотинка", трябва да играе и ъглошлайфа по долната тава, плюс нагревател на дъното, с подходящото му управление. Натоварен компресор на максимал при ЯСНО ВРЕМЕ и -17 градуса, образува ледоход по цялата дължина на изпарителя, при "безсмислени" дефрости на 40 минути. Колкото и да не разбираш от материята, ако ги разредиш (прекратиш?) дефростите при същата температура, но в мъгла и плътна долна тава, със заледена дупчица, какво предполагаш, че ще се случи? Не, че лично няма да проверя (снимката е прикачена долу), но машината ми е експериментална и не особено необходима
20171112_125207.jpg
Тук си прав !
Да попитам това с дефростите на 100% ли е ?
Илипри определено натоварване дефроства на 40 Мин.
Применрно работа на 80. % дефрост на 40 Мин .
работа на 50 % дефрост на 1 час и така нататък.
Моя е преоразмерен , но каквото и да бях сложил щеше да е така.
На - 10 или -15 беше имам около 1.3 кw загуби .
Дефростите са на 40 минути по часовник, без значение от натоварването. Две вечери съм спал до него, като Миланов! Играл съм си с всичко, за което можеш да се сетиш Духа винаги горещо, без значение от натоварването на компресора, защото софтуера ограничава оборотите на турбината, в зависимост от външната температура. Например, при зададена ПЕТА скорост на турбината и консумация от 1200W, при температура навън от -17 градуса, развърта не повече от втора, при засмукван въздух от +20 градуса. В помещението е едва 19 (60 кубика таван, недобре изолиран, разбира се и машина девятка, бодната за охлаждане). Няма никакво значение, какво задаваш на дистанционното, стига да е над 22 градуса.