CARRIER 38NYV035М2 Последните 3-4 дни поддържа 23/24 градуса в стаята от 25м2 при консумация от 270w. Външна темперетура около 4 градуса.
CARRIER 38NYV035М2 Последните 3-4 дни поддържа 23/24 градуса в стаята от 25м2 при консумация от 270w. Външна темперетура около 4 градуса.
Sharp 12 LSR. Сега го гледам уредчето - отчита под 500 вата моментна консумация. Вече с часове държи тази консумация и не мърда. Навън е -10, а цял ден дневната беше -5. На климатика са зададени 20 градуса, а в помещението е 22.
Като климатикът топли и отсрещната стая, която е 18 m2 Естествено не сам Вертикалните тръби за парното помагат да се стопли цялото жилище. Радиаторите не работят, само тръбите са ON. В отсрещната стая в момента е 20.6 градуса. Само вечер затварям вратите, но до сутринта почти не пада температурата Стаята е вътрешна, топла, с източно изложение, PVC и 3-ет стъклопакет.
Горе-долу излиза, че в момента с под 500 W топля 16 m2 (където е климатикът) + 2 m2 коридор + 18 квадрата отсрещната спалня:P При това машината работи под номинала си!! По номинал около 750 W харчи по книга - на външна -10 и вътрешна 20. Но естествено да не забравяме тръбите на топлофикацията - без тях едва ли така ще стоят нещата)
Този пост е редактиран от babati; 09-01-13 в 04:58.
Toshiba 225 GRS - вече имам уред за мерене на консумацията и на това животинче Максимална консумация (на турбо режим) 820W, минимална от снощи до сутринта видях 340W. Топли 12кв.м. изолирана стая + пвц + Ка стъкло (но е северна и под мен е неприятното мазе), с отворен комин (ползвам го за отдушник, иначе много влага). За 8 часа е изхарчил 3.3kW/h. През по-голямата част от времето седеше на около 400W - по номинал харчи 390. В помещението така се поддържаха 21*, при зададени... май 19 бяха... не помня (гледам термометъра какво показва, по него се ръководя каква температура да задам). Това през нощта на минимална скорост на турбината. По мое мнение, идва малко слабичък за това помещение (бих искал да работи под номинала), но след като не бичи на макс постоянно и е топло като за спалня - аз съм доволен. Май е добра консумацията, мм ? Навън все пак беше -12 при нас през нощта.
При тоя отворен комин и -12 градуса, според мен резултатът е перфектен.
Daikin FTX 50 GV -искам да попитам как е най-добре /най-икономочно/да настройвам вентилатора и клапите-дали трябва вентилатора да е на мах,аuto,или по средата,до сега вентилатора го държа повече на нощен режим или на 3-та степен, температурата я поддържам от 20 до 23 гр,а клапите са 3 степени по-нагоре от най-долното положение.Отоплявам стая 20 кв.м и вечер отварям вратата към друга стая 12 кв.м,/вентилатора на нощен режим,темп 20-21 гр.//с външна изолация съм и алум.дограма в панелка.Днес си засякох електромера за 30 дни /климатика имам от 20 дни/и показанията хич не ми харесаха-явно имам проблем.Понеже нямам уред,ще се опитам за няколко часа да засека само климатика през ноща от електромера...
вентилатора-АУТО,клапите в най-долно положение,а 50-ката не е от най-икономичните,но поне топли.
Daikin FTX 50 GV-засякох електромера тази нощ за 8 часа /от 22:30 до 06:30/-разход 5 кw -влиза и работа на телевизора и две крушки по 75w за около 2 часа и работа на хладилника за целият период-махам 1 кw /груби сметки /и остават около 4 кw за климатика за 8 часа работа,което прави около 0,5 кw на час.
Дистанционното на 20 градуса,в стаята 21 градуса,вън -2 градуса, клапите на най-долно положение,вентилатора на auto.Първите 5 часа от този период отоплявах две стаи,преходни /20 м2 и 12 м2 /,а следващите 3 часа само стаята,която е 20 м2.Климатика за около час и половина /от 5 до 6:30 часа/ работеше така : работа 2-3 минути,спиране за около 3 минути /засичах с хронометър/,после пак работа 2-3 минути и пак покой 3 минути /вкл.и външното тяло/ и т.н,което ми се стори странно, но явно поддържа само температурата.
Не знам за настройките,но ми изглежда всичко наред и разхода май е нормален,но за предните 32 дни /22 от които е работил климатика/засякох на електромера 1300 кw,което ме притеснява,но дано проблема да е в другите уреди-бойлер и радиатор.
Ще продължа да го следя и в другите режими,а ако някой има същият-нека сподели мнение...
вдигни му градусите де,направи го на 23-24 и ще видиш различен климатик.дал си пари за скъпа кола,а я караш с 50 км.............
Neoton -когато температурите паднат под 0 градуса, най-икономично е вентилатора/турбината да е на 4 -тата(предпоследната) чертичка/сила.Тогава не е най-комфортно защото става "вихрушка" но най-бързро стопля стаята и зачва да изключва.
Нормално е 500 вата на час консумация- това му е минимума.Нормално е и включването/изключването на климатика- той е с минимум в режим отопление 1.7 кв... На режим auto вентилатора климатика работи по-плавно с по-малко изключвания, но с по-голяма консумация ...
човек ти си и под минимума за това работи на он-офф. и в тези 20м2 до -5 ще бачка на он-офф.
иначе разхода е нормален но не е от климатика - махни крушките
моя педал гори по 1 киловат на час. криво ляво 720 отоплителни часа за месеца ~ 720 киловата. писъл съм преди няколко страници да не се повтарям.
търси тези 1300 киловата на друго място а не в климатика. и за да помогна - огледай се за някое радиаторче забравено от жената
колкото за начин на ползване - малко ще се разминем с колегите тук
перка ауто или 3 присъствам или 4 когато ме няма.
нощният режим го забрави!
клапи да се джуркат и вертикално и хоризонтално като хоризонталното от време на време кога ми е кеф. само надолу НЕ - освен ако не искаш да изкараш горещ въздух иначе няма смисъл.
ползвай хоме лийв - настрой на макс вентилатор и един два градуса надолу температурата ако ще го оставяш сам.
окото също е изключено в отоплителният сезон - в преходните го ползвам.
не е малка машината гори много ток, но пък топли, и когато веднъж свикнеш с простотиите и на втората, третата година.
Този пост е редактиран от estqwerty; 10-01-13 в 18:09. Причина: адд и правопис, както винаги
ДЖЪСТИ обясни ми като на лаик,защо на ауто харчи повече ток.
Защото компресора работи повече време, отколкото когато вентилатора е на четвърта степен/чертичка.
Отделно че при зададени 19-20 градуса за през нощта климатика не работи постоянно, а почива което означава по-малко скреж по външното тяло и по-малко дефрост цикъли за този период от време.За 12 часа "ще спести" най-малко 3 дефрост цикъла ако температурата е от +1 до -3 градуса.При по ниска температура почти се изравняват дефростите.
Констатирал съм че и времето за достигане на зададената температура се съкращава с 25% до 40% и температурата поради силния поток е по хомогенна.Това в моите почти 30 квадрата мансарден хол-климатика духа по диагонал.
По-малко комфортно е заради силното течение, но когато има хора не пречи да се зададе на ветилатора АУТО режим.За съжаление режима на вентилатора не може да се задава от програматора...а би било перфектно с оглед на обстоятелството, че би могло да бъде събразен с както и програмираната температура с обичайното пребиваване на хора в помещението.
Това съм констатирал при моят подов климатик.Затова когато задържи на 0 градуса и под нула го включвам на четвъртата предпоследна чертичка вентилатора.Това важи особено в тъмната част на денонощието и сутрин до 10'00 -10'30 часа когато започва да се затопля малко.Моят хол е западен с леко северно изложение.Тоест слънце зимата не влиза в стаята.
Помещението си "иска" сериозен климатик- тошиба дайсекай 6, LG 18-ка или 24 либеро които достигат до 9 киловата и съответно до 11.4 кв в режим отопление или някой японски дзвер нокрия от серията 40-ка с 11.7 или 11.4 кв или някоя тошиба макар, че за послената не съм ного сигурен ако е с външно тяло под 40кг.
Дори нокрия 14-ка ще се затрудни и ще прави чести дефрости при зададени 23 и нагоре градуси и външна температура под нулата.Трябва или климатик с перфектен дефрост цикъл и външно тяло не по -леко от 40 кг или доста "тежка артилерия/харудер"...
Тополозагубите са колосални- по стените(изолирании отвън при изграждане на сградата) близко до тавана който не е изолиран се образува конденз от студения таван който започва да мокри стените в горната им част.Това се случва по около 14 дни зимата когато температурата е под -5 градуса.Вътрешна изолация е немислима, тъй като мебелите ми са до тавана.Външна над мен на бетонната плоча ще ми струва 4 хилки само над мен, но не ми се дават защото съседа до мен също трябва да изолира иначе е безмислено само половината таван да се изолира и половината бетонна плоча да е неизолирана.А съседа "нямал пари" ...
Ако в касата на етажната собственост останат излишни пари ще се изолира, ако не няма.И без това апартамента макар и много удобен, нов и в центъра(до полицията) не ми е много по сърце и мога да го продам, за да закупя друг по-голям или парцел за строене на къща.При всички положения след опит с нов апартамент и офис, другото ново жилище ще е изцяло по моя идея-като разположение на стаи, като закупени материали и т.н., защото почти всички търговци в Бг са долен боклук които гледат да ти вземат парите и да купуват най-евтините и долнокачествени материали, да плащат възможно най-малко на работниците с цел максимална печалба за тях.Резултата е нискокачествен продукт както поради никокачествените материали, така и поради немотивирания нискокачествен вложен труд ...
Омръзна ми да се "боря с вятърни мелници"-ти му говориш, той гледа тъпо и пак си прави каквото си знае/иска.Отрязвам вятърните мелници и приключвам с въпроса-те да се чудят защо така ...
Този пост е редактиран от justify; 11-01-13 в 00:54.
мерси за обяснението-научих нещо ново.