ОФФ: за мебели не ми говори че там е много "тежко" положението .. поръчков барплот от 300 лв метъра първо му объркаха посоката че го преправяха ,след това го сглобиха с 2 леви ръце че се наложи да го оправям аз ..
ОФФ: за мебели не ми говори че там е много "тежко" положението .. поръчков барплот от 300 лв метъра първо му объркаха посоката че го преправяха ,след това го сглобиха с 2 леви ръце че се наложи да го оправям аз ..
Идеята ти е примамлива, но, за съжаление, утопична за тази територия. Причината е лошото и непрекъснато влошаващо се качество на човешкия материал. Пресни примери са събралите се 50 000 екземпляра, млади и стари на Бузлуджа, не за да се радват на летящата чиния, както и едни други, хванали се за Жезъла на Мойсей, обещал им заплати от 1 000 лева, мислейки си, че държат Господ за Шлифера. Така че, по груби изчисления ще са необходими поне още 24 години, за да успеят поне една част от гореспоменатите екземпляри да научат що е това труд, образование и олигархия.
Подкрепям на 100% горното мнение, но ако може все пак да кажете как е монтажа? В смисъл - това, че не са ми оставили 1.2-1.5 м. медни тръби и някакви други неща ли е единствения проблем или има и други видни на пръв поглед? Ако има пречупване на тръбата не би ли трябвало да даде отражение още сега? А и как ще ме посъветвате да реша проблема с конденза на вътрешното и на външното тяло?
@Life, решението с конденза си е лично твое. Както ти харесва, стига да оставиш поне 50-80mm разстояние между дъното на външното тяло и зимния кондензосъбирател. Що се отнася до това, дали има пречупване на тръбите или не, можеш да провериш с токови клещи или ватметър по следния начин: отваряш вратите и прозорците на стаята, за да е една и съща температурата вътре и вън. Настройваш климатизатора на охлаждане, на минимална температура и максимална скорост на турбината. Ако има някакъв турбо-режим, избираш и него. Токът (мощността) ще започнат плавно да нарастват и до 5 минути следва да достигнат една максимална стойност, величината на който (която) зависи от околната температура. Идеята е, след като се достигне, да се задържи продължително време, без да пада. Ако в рамките на минута-две, след като е достигнат(а), рязко падне надолу и се задържи така, значи има пречупване. Ако след 5-6 минути леко намалее, не е проблем, просто в стаята ще да е станало по-хладно, поради недостатъчно течение. Дано да съм бил полезен.
Благодаря за информацията. Ще направя тест и ще споделя резултата. Ако правилно съм разбрал, трябва машината да бъде на макс и да се види нейната консумация в какви посоки върви. Правилно е нагоре, после да задържи или да падне леко (от охлаждането), но ако падне рязко - да се обаждам на К&К сервиз.
Да. Ако падне рязко надолу, след около минута-две работа на макс, значи компресорът отива в сейф моуд. Процесорът има информация за тока му, който при определени външна температура и стайна температура, трябва да достигне точно определени температури на изпарителя и кондензатора. Има ли пречупване на тръба, за процесора означава механично претоварване, поради противоналягането на фреона от приплеснатата тръба и автоматично сваля оборотите и тока му. За съжаление, не инициализира грешка.
Мога да ти го демонстрирам, но за теб няма да е безплатно.
----------------------
Добре де, сега видях една тема, че може и без маслен трап с денивелация под 2 метра ......А на последната снимка, на предишната страница, защо този монтаж със значително по-къса денивелация има маслен трап.....Профитата, моля за мнение - къде е грешката?
Вчера взех един инверторен Панасоник и сега чакам до няколко часа да дойдат монтажниците да го монтират,но четох из форума,че монтажа е от особено значение и дори висок клас климатици могат да се съсипят от лош монтаж.Скоро купих и дограма за 600лв (прозорче и врата) и монтажа и е под всякаква критика и за това сега се притеснявам да не стане същото и с климатика,който е двойно по-скъп.Можете ли да ми обясните с няколко изречения на какво да държа при монтажа и как да съм сигурен ,че са си свършили добре работата и как да го тествам пред тях? Четох из интернет,че трябва да настоявам за ползването на вакуум помпа като минималното време за вакумиране на тръбите да е минимум 20мин.Другото е,че след монтажа трябва да ги помоля да измерят температурата на излизащия от вътрешното тяло топъл въздух в режим отопление ,който трябва да е минимум 50 градуса.Тези 2 условия гарантират ли нормално извършен монтаж или има и друго?Благодаря,ако някой ме успокои!
Вакуумирането е задължително с цел извеждане на наличната влага в тръбите, но времето което споменаваш е малко относително и зависи от дължина на тръбния път, околни климатични условия, условия на монтаж, начин на съхраняване на тръбите преди монтажа и т.н. Ако ти вакуумират трасето 20 минути е добре(30 минути е още по-добре, 40 минути е супер, 50 минути е върховно, 60 минути е божествено ... ), защото чета из форума, че има "специалисти", които продухвали трасето с фреона ...(пълна простотия). Един вид, колкото по-дълго вакуумират, толкова по-добре ... Разбира се няма кой да ти вакуумира тръбите цял ден ...
Относно измерването на температурата на топлоотдаване ... няма нужда да ти мерят нищо, ако климатика си работи нормално и да ти я мерят и да не ти я мерят все е тая. Градусите на изходящия въздух са в пряка зависимост от работата на климатика - режим на работа, околна температура, зададена температура, вид на климатика, вид на хладилния агент, място на монтаж, дължина на тръбния път и т.н.
Чудно ако имаш силна вакуум помпа и вакууммера ти покаже дадения ваккум по инструкция на 5-тата минута ако вакуумираш два дни, дали ще стигнеш абслоютния вакуум за да стане божествено? Според законите на физиката НЕ! Стигаш максимума на помпата и това е, няма какво да изпариш повече от нищото.
Точно това имах предвид ... :rolleyes: За това има ... накрая