А турбината на макс ли беше по време на замерването,че на по-ниска степен ще вдигне над 50гр.?
А турбината на макс ли беше по време на замерването,че на по-ниска степен ще вдигне над 50гр.?
да мн силно фучеше....
Аз пък го меря със включено ECO , което гарантира и еднаква консумация. При различни външни температури си ограничава максималната мощност (консумирана) различно, което прави сравнението трудно. Според външната температура съм виждал максимална консумация от 1800W, 1740W, 1500W. Затова го ограничавам на номинал и съм сигурен за консумацията поне.
А най-несигурното в цялото измерване е дебита. - Прахоляк по турбината, питата, филтрите компрометират измерванията. Пробвах няколко пъти с отворен преден капак, изходящата температура спада с 1,5градуса и се качва с толкова при затворен.
След почистване на филтрите (видимо тук-там има малко прах) се усети по-силна струя, което пак води до падане на изх. температура. Отделно примерно при Quiet в сервизното дават вент. да се върти с 700об./мин. , а според фотоапарата са 600 оборота.
Май се чудите кво да правите та сте се захванали с тия измервания. Има ли значение колко градуса изкарва важно е да е топла стаята.
Така си мислиш. Ама прасето се контузи, ракията изстина и работа бол.
Ще използвам темата да попитам / дам мнение за нещо, което ми прави силно впечатление. Имам монтиран 12LGC с 3.5м тръбен път (по мое изискване над 3м) и при дефрост или спиране на компресора се чува преливане на фреон. Миналата година монтираха 12LEC при родители те ми и са го монтирали с 1.5м тръбен път. Работи чудесно и няма никакви шумове от фреон при спиране и тръгване на компресора. Тази година монтираха 2-ри 12LEC с 3.5м тръбен и има същия звук от преливащ фреон. На баба ми монтираха преди година 12LEC с 1.5м тръбен и няма грам звуци от фреон. Та да попитам, защо се получава така, че когато се монтира според изискванията се получават кофти звуци, а когато е с къс тръбен път няма и помен от такова нещо?
Четох тук наскоро, че един потребител добавил малко фреон и шумовете спрели от преливане. Може би е нужно при дългия тръбен път да се добавя някакво количество?
Държа да отбележа, че всички клими работят супер, без разлика в дефрост или нещо друго...
Чудна работа! Аз при 2,60м.(видим тръбен път) сънувам водопади!
Ч.Н.Г много здраве, щастие успехи и работещи климатици
- - - Обновено - - -
някой може ли да помогне за моeто историческо FUJI 09LCC, което отново си трупа лед, започва да се образува в долната част около 5 до 10см от тавата си остава лед покрит със скреж и тавата замръзва. Преди 2 години като беше в гаранция му доляха фреон но скоро след това отново си беше същото, но беше края на миналата зима реших да не му обръщам внимание, важното е да топли, ама взе че се спука най-долната тръба на топлообменника та беше на заваряване и ново зареждане по везна. Малко след това отново си започна ледообразуването, понеже често го оставям на 16 градуса ми казаха че няма достатъчно топлина в стаята необходима за дефроста и да го държа на 18 - 20, но се оказва че няма голяма разлика. На два пъти му стопявам леда с топла вода, добре че имам достъп до външното, после работи без лед за 4-5 дни и пак, имам чуството че забравя да размразява, трябва да поставен на 22 - 25 градуса за да си дефроства нормално, другите ни климатици при същите условия си бачкат безпроблемно.
Възможно ли е да има някой прецакан от датчиците за температура на външното тяло? Открих например че подгряването на компресора не се изключва и при 18 градуса външна температура ???
Този пост е редактиран от Ogosh; 05-01-13 в 16:34.
Някой може ли да каже кой от термисторите може да си е променил стойността, забелязах че прави кратко размразяване и то по на рядко от преди, иначе си топли нормално, но се притеснявам от леда пак да не спука тръба
От каде си сигорен че е от датчиците? Може да има има недостиг на фреон и теч от някъде и затова да трупа лед.При заварка на спукана труба ако не е станала хубава то при студено и топло има раширяване и свиване на метала и е вазможно пак да пропусне и дасе образува микро пукнатина Имал сам доста такива случаи .Решение сабиране на фреона в външно тяло.Ндуване с азот вътрешния кръг за тест на проспуск .Ако всичко е наред източване на фреона от външно тяло и ше стане ясно откаде истърва ако има такова.На ново зареждане по табела и тогава може дасе каже дали е от датчици.
Няма ли да е по-добре да се проверят първо датчиците и тогава да се правят останалите проби.
ами проблемът е от 3 зими, първата му доляха фреон, миналата зима след като спука тръба и отлетя фреона, беше ремонтиран и зареден по везна с точното количество, бяха му направили и тест с азот да не би да изпуска и уж всичко е наред ама не, иначе си топли
Това е термистора за FUJI 09RLQ-12RLQ, не съм сигурен дали е същият и при LCC, но е насока някаква. Дефроста трябва да спре при отчитане на +16гр.С. , т.е. 7,5 килоома или напрежението върху него при стоп на дефроста да е 5-4,4 = 0,6V.
Стопли го с пръсти и трябва да не слиза под 3 килоома. Друг вариант е да го преместиш по-надолу - около мястото където замръзва.FUJI_9LRQ_12LRQ.JPG
благодаря за информацията, предполагам че таблицата се отнася за термистора на топлообменника, може ли да се достигне само с разглобяване на кутията откъм щуцерите?
Днес махнах пластмасовата решетка като оставих кафеза на датчика за външната температура само. Наистина в долната част има един ръб, който опира в ламелите плътно и при размразяването задържа свободното изтичане на водата, а както е при мен с този бъгав дефрост направо е като формичка за лед, де да можеше да се маха на парчета и после в ракията