Втора вечер при мен не влиза в off,държа го на втора степен на вентилатор и 24 градуса.Само снощи го включих на 26 ,но ми стана топло и го намалих на 24.
Втора вечер при мен не влиза в off,държа го на втора степен на вентилатор и 24 градуса.Само снощи го включих на 26 ,но ми стана топло и го намалих на 24.
Няма и да влиза, трябва да позахладнее още. Ако послушаш съвета ми, да се впрягаш по-малко на форума, толкова по-доволен ще си от машината.
[mention]gvspasov [/mention] , направил съм тема за модел ZSX, може да споделяте впечатления там, тъй като това е темата за ZS серията.
Минималното отстояние на вътрешното тяло от тавана, според производителя, трябва да е 65мм, а на външното тяло от стената - 80мм.
П.п. Аз ползвам 60ZSX, само че на стария фреон. Хардуерно 50 и 60ZSX са еднакви, а софтуерно се различават много малко. Моята машина кара вече 4-та година. Ако имате някакви въпроси, не се притеснявайте да задавате.
Този пост е редактиран от rosswen; 03-10-20 в 11:18.
На предният модел (25zm-s) съм сложил в една кутийка от фибран 5х5х5см сензора и едно ntc ( термисторче). Меря съпротивлението на термистора и какво излезе- трябва да спадне температурата с 0,5° при сензора за да включи компресора. И съответно да се вдигне с 0,5° за да изключи. (Има и минимално време на работа на компресора 5 или 10мин и минимално време за почивка 3мин). Когато от дистанционното е задодена 24° при сензора се гони 26°. Примерно 25,75° on и при 26,25° off. Според мене този хистерезис от 0,5° е много малък и няколко минути след включването температурата при сензора подминава границата при която трябва да изключи компресора, и като изтече минималното време за работа на компресора следва off. След off турбината бързо размесва въздуха и така се зацикля on/off 3/5 (10)мин.
С този буркан или фибран се прави нещо като изолация и за да се промени в "буркана" температурата с 0,5° трябва повече време.
Може да се пробва и без "буркан" но трабва да се намери подходящото място на сензора.
При zs-s е същата работа.
Този хистерезис трябва да не е фиксиран , а да се променя примерно според степента на вентилатора. Според външната, според стайната при включване и т.н.
Миланов, терморегулировката на недоразумението ZM-S е аналогична на тази на фурната на електрическа печка "Мечта", модел 1970г. С тази разлика, че при печката температурните степени са малко повече. Други са предимствата на ZM-S, особено що се отнася до работата му в описаното помещение
При мен става дума за МЕ FH50, но ситуацията с показанията на датчика е подобна. Тъй като имам и дигитален термометър в същото помещение, разликата обикновено е поне +2 градуса в полза на този от МЕ-то. Мислех да слагам жично дистанционно, което има собствен датчик за температура, но в такъв случай ще изгубя управлението през wifi, защото се използва един и същ порт на платката...
Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
С риск да ти разваля кефа ще ти кажа моето лично мнение на потребител.
Зимата ще се запуши тази малка тръбичка. Не ми допада и това летния конденз да се излива в тавата на външното тяло и да корозира и през лятото.
С малко напън е можело да го отводнят с по-голяма тръба и към водосточната по фасадата.
Не знам и защо в сервизното, като е написано минимално отстояние монтажниците го разбират като препоръчително. В моето сервизно има минимално (10см) и нормално отстояние (30см) за външното и една забележка, която може и да пресилена, но все пак "If the outdoor unit is installed between normal and minimum clearances, capacity can be decreased about 10%."
Сложи ли са ти някакви хилави стойки, които не подхождат на машина с такива килограми. Предполагам и затова са го забили толкова близко до фасадата за да не се огъват много и да изглежда залитнало напред.
Такова изпълнение по ми се връзва за машина 1000лв с безплатен монтаж.
Аз съм виждал и треперих да не започне да ми прелива през вътрешното тяло (на принципа на скачените съдове), като тръгне да се топи и отдолу се получи тапа. Та ходих с пърлачката, да топя от долу нагоре. Пролетта взех мерки и монтирах нагревател във водостока. Много улуци замръзнаха по-миналата зима.
Иначе монтажът и на мен не ми допада. ПВЦ тръбата не е ли за летния конденз? За вътрешното тяло, не би трябвало да има проблем, защото е с отварящ се преден панел.
П.п. За корозията на тавите на Хеви не се притеснявайте. Умишлено си запазих една шайбичка, отрязана от нея и я държах 1 година в банята. Никакви признаци на корозия, дори на мястото на изрязване, без никаква обработка, като грундове и т.н.
Този пост е редактиран от rosswen; 04-10-20 в 13:14.
Мушмуроци, всичко може да замръзне. Разликата е в това колко времеме е необходимо!!!
Според мен повече зависи от температурата...
Здравейте,
за отопление на следните 2 помещения (къща с хубава изолация и дограма в София) Кондекс ми предлагат:
- етаж – три отделни външни със съответните вътрешни
- srk-src-50-zs-w/ srk-src-63-zr-w/- За всекидневна + коридор (няма да има врата)
- srk-src-25-zs-w/ multisplit scm-45-zs-s/ - За спални помещения
- Тавански помещения – Подов за стаята с голямата тераса и стенен за другата
- srf-src-35-zmx-s/ - за стаята с голямата тераса
- srk-src-25-zs-w/ - Стенен вариант за стаята с малка тераса
За всекидневната съм се спрял на 63ката,(колебая се да не дойде голяма и да ОН ОФФ през цялото време ) а за спалните а 25тицата единичните, таванските нямам като че ли други опции. Какво бихте ме посъветвали?
Този пост е редактиран от bopkata; 08-10-20 в 02:49.
Направо кондекс. Знаят си работата.