Да. И при zm-s е така. От 23° задавам минималната 18° (мисля, че по-ниска от 18 няма, сега не ми се проверява) и след малко влизам в стаята и той включил. И така си вкл./изкл. и 18° през крив макарон. Явно са си запазили блестящите идеи в софтуера.
Да. И при zm-s е така. От 23° задавам минималната 18° (мисля, че по-ниска от 18 няма, сега не ми се проверява) и след малко влизам в стаята и той включил. И така си вкл./изкл. и 18° през крив макарон. Явно са си запазили блестящите идеи в софтуера.
Когато разликата е по-голяма, първоначално се изключва за по-дълго време, докато не падне с някой градус температурата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ако си беше направил труда да помолиш някой технически грамотен ученик (или ученичка) да ти попрочетат и поразяснят основните неща за машините, които си си боднал по погрешка, но упорито продължаваш да ползваш, щеше да чуеш за основните разлики в работата между MHI ZM-S и тошиба дайсейкай. Идеите в софтуера на MHI са материализирани отдавна и са съвсем прилични, що се отнася до комфорта в малки помещения. Поддържат до максимум 2 градуса по-висока температура в помещението, но с избор на правилния режим в по-топло време може да се сведе до градус. Заявката за понижение на температурата с два или повече градуси се изпълнява за около час или след 3 цикъла On-Off, ако е по-топло навън или са по-малки топлозагубите. Минимумът на малките машини (20, 25 и 35) е около 380W и не се вдига в студовете. Избягвай да квалифицираш машини и процеси, които не познаваш. Защото пречиш на четящите тук, които се опитват да получат някаква информация. Нищо лично, разбира се, опитвам се да бъда полезен, доколкото е възможно, на четящите и нуждаещите се от информация. Ти не спадаш към тази група, защото по рождение знаеш всичко
Поздрави и на тебе.
Докторите прочетоха сервизното на хевитата и разбраха, че с понижаване на външните температури вдига минимума. Ти още ли не го видя това. То и без сервизни се вижда.
Не са лоши машини, даже са си много добри. Просто си имат особености. На кой му харесват харесват. На кой не му допадат да гледа други. Като продам тошибата, пускам хевито.
- - - - - - - - - -
dodo, това не го ли гледа:
https://youtu.be/6yiyCVAfvF4
- - - - - - - - - -
И ти избягвай да квалифицираш потребители, кой какво познава и не познава. Ето записал съм ти го. Слиза на 325W. Като стане -4° ще ти запиша как слиза до 400W и изключва.
- - - - - - - - - -
Ето клип на on цикъл при външна -3°...-4°. Пак е на silent режим и компресора е ограничен. 5мин. работи с консумация 500W и 5мин на 420W и изключва. По надолу от 420не ще. След 5мин почивка горното се повтаря.
https://youtu.be/14bnKzkME7A
Въпрос към Александър и dodo, така ли трябва да работят инверторните климатици? Ако ДА, обяснете защо? На потребителите да знаят. Да бъдете полезни, иначе ще остане някой с впечатление за въздух и налягане.
Този пост е редактиран от milanov; 29-11-17 в 01:20.
Този пост е редактиран от milanov; 29-11-17 в 07:54.
Идеята ми беше да видиш дали ще е пак on-off. Явно в малка стая просто преди да намали оборотите, вече е затоплил и затова се получава така.
17кв.м. е стаята. За 9-ка като по учебник. Даже към коридора е леко открехната вратата 10-15см. Всичко е пробвано. Падне ли под -2 външната, под 400W не сваля. Не виждам смисъл да се топлят коридори и пейзажи само и само да не изключва. Или стайната да е над 24 градуса. Губи се смисъла на климатика. А и при по-голямо натоварване зачестяват дефростите и пак има включване/изключване, даже и пуфтене.
Защо на ауто вентилатор не качва на трета степен като стаята е с 1-2градуса по-малко очевидно? Ако ръчно сменя на трета степен излиза много жега, явно не издъхва.. Да не би датчика да съм го прикрил с нещо или развален незнам. Трябва или да вдигам градусите на ДУ или да сменя режима на перката, ама тогава трябва постоянно да седя и сменям.. 35zs-s
Sent from my iPhone using Tapatalk
25 ZMP-S,снощи вдигна минимума на 480W и няма слизане под него,външна температура -2С.В съседната стая Мидея 09HRI на 10 години в подобно помещение си поддържаше 440-450W с много по-редки он-офф.За сега липсват дефрости.
Вдигане на минимума означава, че работи включва/изключва и преди да изключи по-ниско от 480W не слиза. Ако си работи непрекъснато и ватметъра показва 480W може би такива са топлозагубите на помещението и климатика работейки с консумация 480W успява да ги покрие. Кое от двете е?
Климатика работи постоянно он-офф по позната схема 10-3-10 минути,без да се влияе много от заданието на дистанционното и факта,че умишлено намалих зададената температура,превишавайки значително заданието.Иначе тръгва след офф,развърта до 780W,след което плавно слиза до 485W и изключва.